Hvilket kjønn venter du? ETTER OUL

Hvilket kjønn venter du? (Etter oul)

  • Jente

    Votes: 40 47,6%
  • Gutt

    Votes: 39 46,4%
  • Vil ikke vite

    Votes: 4 4,8%
  • Jente-jente

    Votes: 0 0,0%
  • Gutt-gutt

    Votes: 1 1,2%
  • Jente-gutt

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    84

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Nå er juligjengen i gang med oul :) Oppdater gjerne etter oul med hvilket kjønn du venter :)

Om du vil ha det som en overraskelse så er det et eget alternativ. Tar med tvillinger også.
 
Jeg stemte gutt nå, selv om jeg ikke har vært på OUL. Babyen vår hadde en veldig tydelig penis med pung, så sitat fra gynekologen: «om dette er ei jente vil jeg si hun er særs uheldig».
 
Nå er juligjengen i gang med oul :) Oppdater gjerne etter oul med hvilket kjønn du venter :)

Om du vil ha det som en overraskelse så er det et eget alternativ. Tar med tvillinger også.
Dette blir så spennende!!:nailbiting: Jeg har sånn skikkelig magefølelse på gutt, så gleder meg til å se hvem som skjuler seg der inne. Betyr egentlig ikke noe hva det blir, men hadde vært litt gøy med jente siden samboer har 2 gutter fra før.
 
Jeg var på oul torsdag og gledet med sååå til å vite kjønn!
Selfølgelig lå den slik til at det var komplett umulig å se :bored::hilarious:
Skal tilbake i uke 24 da, håper på å få svar da :rolleyes:
 
Jenta fra tidlig ul var blitt en gutt til oul :p
 
Dette blir så spennende!!:nailbiting: Jeg har sånn skikkelig magefølelse på gutt, så gleder meg til å se hvem som skjuler seg der inne. Betyr egentlig ikke noe hva det blir, men hadde vært litt gøy med jente siden samboer har 2 gutter fra før.
Det blir spennende! :)
 
Jenta fra tidlig ul var blitt en gutt til oul :p

Er så spent på om det samme skjer her, fikk vite jente 13+2 med 90% sikkerhet, men hun lå med navlestrengen mellom beina, så han sa at han ikke var like sikker som han pleier :D Litt over tre uker til vi forhåpentligvis får fasit.
 
Etter ultralyd i både 12+4 og 16+0 var hu helt sikker på at dette var ei jente. Så håper ikke dette endret seg iløpet av neste par ukene nå
 
Gutt :Heartblue Forventet ingenting annet med tanke på at det knapt er jenter i samboers familie :hilarious:
 
Både på privat ul og oul ble det med sikkerhet sagt at det var gutt, så blir veldig overrasket om det kommer ut en jente :joyful:
Er jentemamma fra før, så blir noe nytt med en gutt i hus!
 
Guttefølelsen stemte :Heartblue

Jeg skjønte ingenting da jeg så pollen. "Jente-jente, som i jentete jente eller guttejente?!" tenkte jeg :hilarious: Var da voldsomt så åpent det skulle være for kjønnsidentitet allerede :excited001
 
Oul i dag viste en liten gutt :Heartblue Har jente fra før så dette blir spennende!
 
Håper det gikk bra på oul i går :)

Takk! Så koselig at du tenkte på meg, min OUL ble utsatt pga sykdom og de kunne ikke engang gi meg ny time for de visste ikke hvordan ting ble fremover..... ble litt opprørt, spesielt siden jeg ikke fikk en ny dato å se frem til, men jeg bestilte privat og skal i morra :joyful:
 
Back
Topp