Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det kommer også an på utstyr? Noen klinikker skryter om mer moderne utstyr som kan vise en mer detaljert bilde av fosteret. Ellers så er det kun NIPT test og selve fødsel som kan gi 100%.Når får man egentlig vite kjønn 100%? For var på UL for noen dager siden og da trodde gyno at det skulle bli ei lita jente, men har time igjen slutten av desember
Med min første kunne de aldri se på ultralyd. Hadde mange ultralyder pga truende tidlig fødsel, men hun gjemte seg alltidNår får man egentlig vite kjønn 100%? For var på UL for noen dager siden og da trodde gyno at det skulle bli ei lita jente, men har time igjen slutten av desember

Så gøy! GratulererUL i dag viste tydelig en liten frøkenSå da stemte nipt. Veldig gøy etter to gutter!

Ikke på NIPT som tas i Norge. Men tar man NIPT i Danmark/sverige feks kan man få vite kjønn gjennom denWhat?! Kan man se det på NIPT testen!? Må man spørre spesielt etter det? På min sto det kun at ting ikke var påvist![]()
Åååja da så! Hehe skyndtet meg inn på brevet for å dobbeltsjekkeIkke på NIPT som tas i Norge. Men tar man NIPT i Danmark/sverige feks kan man få vite kjønn gjennom den
vet hva det er, men venter i spenning til tirsdag, på reaksjonen til bestisene
Hehe kjempe gøy! Der går det ikke å ta feil neiVar på UL i går 15+2. Hun som gjorde UL sa hun aldri sier; det er 100% sikkert at det er det ene eller andre, da det kan være en liten prosent sjans for feil.. men her var hun veldig sikker![]()
![]()

Alt så bra ut med lillevennen.
Skal måle livmorhalsen om 10 dager, spent på om de tar ul på magen også da og om hun kanskje viser seg frem da så man får bekreftet det