Hvilket kjønn tror dere det blir?

jentami*

Elsker forumet
Har dere tenkt på navn?

Tror det blir jente. (så da blir det sikkert gutt.)

tenkt på navn ja :) har et par foreløpig.

har en gutt fra før og tror det blir en gutt denne gangen også
er litt gutta mamma jeg ....

lurer litt på om det kan gjemme seg en jente der inni.. har jente og gutt fra før:)
navn er vel kanskje klare

Tror det blir jente, sikkert siden jeg har jente fra før av. Navn til begge kjønn er klare

Vi tror det blir en gutt,og eg er blitt spådd gutt så det skal bli morsomt og se om det stemmer :)
Eg har en del jente navn og litt guttenavn,men gubben synest at det er for tidlig og snakke om det så han hører ikkje etter når eg nevner det for han..

Håper veldig på en liten jente...

men jeg blir jo selvsagt gla om det blir en gutt,... Men det hadde vært flott med en av hver :)

Tror det blir jente og navnet er bestemt

mammamoren skrev:
Har en gutt fra før og er rimelig sikker på at dette er gutt nr 2

Sign!

Har en jente følelse, og jentenavn er klart. Guttenavn er nesten klart...

Har en sterk følelse av gutt. Men vil gjerne ha en jente, egentlig. Har ingen barn fra før, og skal ikke ha flere enn dette (som ikke var helt planlagt), blir veldig spennende å se hva det blir! Har et par guttenavn jeg liker, men kommer ikke på noen jentenavn. Samboer sier han ikke bryr seg om kjønn:)

Jeg tror det blir ei jente men vi har ikke begynt å diskutere navn enda. Vi får se utover høsten.
Tror det blir ei jente fordi vi hadde sex så lenge før el denne gangen. Fikk ikke med meg helt når el var egentlig men jeg tror det var slik.
Hva om jeg får gutt? Jeg kan jo kun "jente"... *gulp* gutt blir litt skummelt tror jeg!
Men jeg blir glad uansett!

Jeg har en jentefølelse, men ønsker egentlig gutt siden vi har jente fra før og det hadde selvsagt vært morsomt med en av hver, spesielt for pappaen tenker jeg :)

I mine øyne blir det helt feil å navngi noen man aldri har møtt så vi gir ikke navn før etter fødselen, men vi kommer nok til å tenke på mulige navnevalg osv når det nærmer seg termin :)

Så morsom å lese at mange har svart :)

Vi har ei jente fra før og jeg tror det kommer ei jente til.. Vet ikke helt hvorfor :p
For meg har det ingen ting å si om det blir jente eller gutt, men gubben har nok ett lite håp om at det gjemmer seg en pjokk der :)

I følge det kinesiske kartet skal vi ha gutt:p
"kineseran har låvt mæ gutt dæm no!" som han selv sier

Tror det blir gutt, men er spådd en jente. Så vi får vente å se
Navn, har vi ikke ttenkt på enda

Er ganske sikker på at det ligger en mini-gutt i magen min.

Har en storebror fra før, og er 110 % overbevist om at vi får en lillebror nå : )

Har tenkt på navn, men av en eller annen merkelig grunn, er jeg mer sikker på jentenavn enn jeg er på guttenavn..

Vi har to gutter fra før, og jeg er rimelig sikker på at det blir gutt nr 3 :) Blir svææært overrasket om det kommer en jente iallefall! :) Har ikke navn klart, må vente og se:)

Tror vi har en lillebror i magen, navn er nogenlunde klart. Vet av erfaring at navnene endrer seg x antall ganger gjennom disse 40 ukene!;)

Back
Topp