"Hvilket kjønn håper du på?"

Jeg tror og håper på gutt da jeg har en jente fra før, men som du sier så blir jeg på ingen måte skuffet om det er en jente!
 
Jeg er førstegangs og venter gutt :) vi ønsket oss begge deler :) jente fordi noen venner av oss skal ha jente, og jeg liker pynting og dilling :) og gutt fordi det er baaare jentebarnebarn i familien til nå..
Men yngste bror av samboer venter førstemann nå i april, som er gutt :) :) også viste det seg jo at vi også får gutt! :D det blir nok to rampete fettere ;) ;) blir gøy, fordi vi går en del sammen med de fra før :) :) så tror de vil bli gode lekekamerater..
Nå som vi vet hva det blir, jhar jeg kverna fram flere gode argumenter for at det blir gutt ;) en grunn er at jeg synes det virker mer ideelt at eldstemann er gutt, med tanke på søskenkrangling og sånn.. jeg er storesøster, og jeg var direkte ond mot lillebror som liten... Lurte han til alt mulig piss og bestemte alt :p MEN det gjelder jo SIKKERT ikke alle jenter!! så IKKE angrip meg nå ;)
og samboer som ikke er så vandt til å være med små, vil nok enklere klare å finne på ting med mini etterhvert som han vokser til :) at de kan gjøre gutteting sammen og sånn :) men ikke angrip meg nå heller, dere som kanskje er uenig :p jeg har jo egentlig ikke peiling :) baaaare noen teorier jeg har oppi huet ;)
 
Håper på en av hver <3
 
Jeg har to gutter, og holder en ekstra knapp på jente denne gangen siden dette er siste svangerskapet mitt.
Jeg er innstilt på at det kan være en gutt, men så gøy det jadde vært med en lille søster her:)

Selvfølgelig er det viktigste at barnet er friskt, men neste ønske må jo få lov å være kjønn ;)
Så lenge det ikke går så langt som at man lever ett skuffet liv etter barnet er født pga feil kjønn...
 
Vi har også to gutter fra før, og selvsagt håper jeg litt ekstra på en jente denne gangen. Blir ikke skuffet eller lei meg om det blir gutt, har jo så langt bare gode erfaringer med gutter ;) Men siden dette blir sistemann hadde det vært lit ekstra gøy med en jente, så vi får prøvd begge deler :)
 
vi har både jente å gutt så samme hva det blir nå egentlig;)

gleder oss veldig til ul på tirsdag,men får sikkert ikke vite kjønn siden d er tidlig ul:)
 
Jeg trur samboeren ønsker seg gutt og jeg jente :) hehe :) men det er vel naturlig :) er vår første :)
 
Ønsker meg en frisk unge..... Og tenker at det ville vært praktisk om det ble en gutt til, men jeg har overhode ingen preferanser.
 
Først og fremst en levende baby. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ønsker en gutt, jeg har så lyst å oppleve det å oppdra en sønn og se han vokse opp. Jeg fikk jo aldri sjansen med Aron :( Men det er det det er :) så jente eller gutt er velkommen. Det blir bare litt vanskeligere psykisk dersom det er en jente pga praktiske årsaker (som å rydde bort alle tingene og klærne til Aron)
 
Har en gutt fra før, og samboeren har 2 gutter. Så det hadde vært stas med en jente, men klart billigst om det ble en gutt :)
 
Back
Topp