"Hvilket kjønn håper du på?"

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Hvorfor er det så fælt å spør om dette? Og verre er det vel om noen svarer?

Jeg må ærlig innrømme at jeg håper mer på det ene enn det andre, men det betyr på ingen måte at jeg blir skuffet om det ikke blir det jeg håper!! Blir kjempeglad uansett, vi er heldige som får barn :) Men ja, jeg syns ikke det er noe galt i å håpe på gutt/jente :)

Det er KLART at det viktigste er at barnet er friskt og levedyktig! Men sånn utenom det så synes jeg folk får ønske seg akkurat hva de vil :)
Jeg henger meg ikke opp i om noen ønsker seg det ene mer enn det andre :)

Eg håper på jente :) av den enkle grunn at snuppa mi går å snakker om ei lita syste som Ho kan leike jente leika med <3 Ho skal kjøpe like kjola å like dukke..osv <3 smelter av alle drømmer Ho har :p har 2 gutter her som er blitt veldig gla i å leike uten systa, så hadde vert kjekt om ho fikk ei lita jente å dulle med <3

Men selvfølgelig blir eg like lykkelig om d blir en gutt <3

Åh, så BRA at noen tør si det!! :)
Jeg håper på gutt! Har en av hver, og tenker at det hadde vært kjekt for storebror og på lillebror denne gangen. Jenta vår blir jo uansett storesøster, så det er liksom stas i seg selv :)
Og ift MINE barn, er gutten lettere å ha med å gjøre enn jenta, jenter er så trassete, hehe. Men om det blir ei jente, noe jeg tror, blir det kjempekjekt uansett :)

Har også en knapp på jente :p pappaen syntes det er det like fint uansett. Har en jente på 8 fra før. Hun ønsker seg en søster <3. Pluss da har vi alt vi trenger hihi

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jente så klart! Blir ikke skuffet om det er en gutt, men jeg tror helt ærlig det blir et lite sukk, og så "jaja" :)
Har to gutter fra før, å dette er siste arvingen, så det hadde vært prikken på ièn om det var ei jente denne gangen.
Føler ofte at når folk spør så må jeg svare "Nei det er det samme", slik at folk ikke skal gå rundt å tro at jeg er kjempe skuffa og at gutten ikke er ønsket..

Åh, så BRA at noen tør si det!! :)
Jeg håper på gutt! Har en av hver, og tenker at det hadde vært kjekt for storebror og på lillebror denne gangen. Jenta vår blir jo uansett storesøster, så det er liksom stas i seg selv :)
Og ift MINE barn, er gutten lettere å ha med å gjøre enn jenta, jenter er så trassete, hehe. Men om det blir ei jente, noe jeg tror, blir det kjempekjekt uansett :)

Guttane er lettare enn jentene :p så sånn sett så hadde d vert deilig m 3 gutta å 1 diva ;) Hehe... Men kan bli litt mye testosteron og da ;) *ler*

Det er akkurat det jeg også føler. At man ikke egentlig kan svare ærlig på det! Men godt at det er flere som tenker som meg her inne da :)

Mhm :) Så har man dem som sier "Nå kommer jenta skal du se", eller "Det er vel jenta su satser på nå?"
Herremin, jeg kan da ikke noe for at det er en gutt som kommer?! Føler noen gnir det så skikkelig inn. Da kan de heller si "Får håpe det er jenta som kommer denne gangen da".
Er kanskje litt sær, men jeg vil ikke at andre skal tro at jeg blir skuffet og lei meg om jeg får 3 gutter.

Vi skal på oul i morgen,og jeg må ærlig innrømme at jeg håper på en jente..Har gutt fra før,og altid hatt lyst på en av hver,pluss at jeg vet dette er siste barnet..Så om d viser seg at det bor en gutt i magen må jeg nok bruke litt tid på å innse at jeg aldri vil få en jente:p Men det betyr ikke at jeg ikke vil bli glad i babyen min om det skulle vært gutt!!:)

Synes ikke det er galt å ønske seg jente/ gutt :)

Men må jo innrømme at jeg ble VELDIG såra da svigermor ble åpenlyst kjempeskuffa og utbrøt "huff, jeg som ønsket meg ei jente!!!" når hun fikk høre at hennes første barnebarn blir en gutt :( og før ultralyden sa hun at hun håpet det ble gutt så hun ikke hadde gjemt legoklossene til sambo forgjeves...

Vi skal på oul i morgen,og jeg må ærlig innrømme at jeg håper på en jente..Har gutt fra før,og altid hatt lyst på en av hver,pluss at jeg vet dette er siste barnet..Så om d viser seg at det bor en gutt i magen må jeg nok bruke litt tid på å innse at jeg aldri vil få en jente:p Men det betyr ikke at jeg ikke vil bli glad i babyen min om det skulle vært gutt!!:)

signerer denne :)

Jeg tør si det jeg ønske jente. Men blir like glad for gutt. Har ikke så mye å si for meg siden det er min første.
Så lenge det er friskt blir jeg overlykkelig for det, uansett kjønn.
Synes ikke at det er galt å ønske jente eller gutt.

Jeg håper litt på jente, er mange små gutter i familien nå, så hadde vær koslig med ei lita jente og. Blir også litt påvirket av at alle tror det er ei jente der inne, men jeg blir jo like glad i den uansett hva den skulle være.

Jeg kan vel håpe på en gutt til. Jeg føler meg ikke som noen "jente-mamma", men jeg blir jo uansett glad for hva det blir :) Jeg blir jo en hvis jeg får en jente ;)

Jeg håper på en jente. Litt godt å tørre å si det høyt:p. Har en gutt på snart fem fra før av, og dette sier sambo er den siste, så håper på å få oppdratt en av hver. Men tar lykkelig i mot en gutt også:) da blir storebror glad:D

Jeg har gutt fra før. Det er UTROLIG mange som spurte etter tidlig UL; "Var det en jente??"

Vi vet ennå ikke kjønn, men for meg er det ett fett! Hvorfor antar alle at jeg ønsker meg jente fordi jeg har gutt?! Jeg trives kjempegodt som guttemamma :) Vi har lassevis med gutteting hjemme og guttenavn klart :P (IKKE jentenavn, det krangler vi om ;) )

Tullemannen ønsker seg en av hver, mens jeg kanskje heller litt mot en liten gutt til :)

Håper på ei jente her og....ser liksom bare for meg at eg har to små jenter, pluss pga praktiske årsaker at eg har alt etter storesøster....blir ikkje direkte lei meg elelr skuffa om eg får gutt, men det blir ein stor omstilling som må gjøres oppi hode mitt om det er tilfelle :) Men alt er jo velkoment, og me blir jo like glad i babyen uansett kva det er :)

Har jente fra før, så nå ønsker jeg gutt...hadde vært artig med en av hver ;)

Jeg kan for første gang si at det er akkurat det samme hva jeg får. Har en av hver fra før. Men med nr to ville jeg veldig gjerne ha jente, så jeg fikk en av hver, noe det også ble :-) typen vil gjerne ha jente (hans første), og er overbevist om at det er jente inni der. :-)

Back
Topp