Hvilket kjønn gjetter du?

Magefølelsen sier jente. Men litt tidlig enda. Det er nok fordi jeg har 2 jenter fra før og med tanke på vår alder 34 og 35. Så er det vell mest sjanse for jenter sies det. Han har ikke barn fra før av. Dette blir hans første.
Men jeg er litt der at jeg kanskje kunne tenkt meg å ikke vite det. Men det tror jeg ikke blir aktuelt :hilarious:
Er det noe statistikk på det? :joyful:

Er det noe statistikk på det? :joyful:

Denne er veldig interessant!

Magefølelsen sier gutt, men det gjorde den sist gang også - og da ble det jente :Heartred Både jeg og mannen kommer fra familier med storesøster og lillebror, så vi har nok en tendens til å forestille oss at det blir sånn for oss også. Men helt ærlig, får jeg bare jenter skal jeg ikke klage!

Jeg har en gutt og en jente fra før. Med sønnen min hadde jeg en sterk magefølelse fra testen ble positiv, og den stemte. Med datteren min var jeg mye mer vinglete, men det var kanskje fordi jeg ønsket meg en av hver og derfor håpet på jente. Barna er nå 8 og 10 år, så vi har litt lyst til å vente med å finne ut kjønnet til fødsel. Hadde vært spennende å oppleve den overraskelsen. Men magefølelsen sier gutt.

Denne er veldig interessant!
Spennede lesing! Håper det er rett og at det blir en jente til her :Heartpink

Med frøkna mi hadde eg magefølelse på jenta og det stemte. Denne gangen vingler eg fram og tilbake mellom jenta/gutt... :whacky011 Men hadde en artig opplevelse i dag med frøkna. Hu har i flere dager sagt at eg har en båt i magen:laughing001 når eg har spurt. I dag sa hu ut av det blå "baby..... søster":oops: Hu har aldri brukt ordet søster før:dummy1:Så blir spennende å se om hu har rett:love7

Gjetter jente, pga cravingsen med frukt og lett mat, utslett, trøtthet osv.
Har en av hver og minner meg veldig om jentegraviditeten❤️

Har noen prøvd noen "hjemmetester"?

Magefølelsen min sier gutt, siden de 4 siste barna er gutter:dummy: De to første er jenter:dummy1: Så ja, ser for meg gutt nr 5:dummy::love7:Heartblue

Tipper det er en gutt, men hadde vært gøy med en jente også da jeg har en sønn ifra før, sånn at man hadde fått en av hver:love017

Jeg er gravid gjennom IVF og sannsynligheten for å få gutt med et 5AB embryo er 60/40. Derfor tror jeg det blir gutt. Men jeg har ingen sammenligning og magefølelsen vingler litt, men heller mest mot gutt. Har ingen barn fra før. Så det blir spennende å se når barnet kommer ut. Begge deler er like velkommen! :Heartpink:Heartblue
Jeg har matlyst, men ingen ulvehunger. Ikke veldig plaget med kvalme, ikke spesielt oppblåst men craver enten salt eller syrlig mat. Ikke søtt. Aner ikke om det har noe å si. :whacky059

Jeg har tippet helt over til å tro jente nå.. tar meg selv i å si «hu» og ser på typiske «jenteklær» og glemmer meg… men kan hende det bare er fordi jeg har en jente fra før og er vant til å omtale babyen som jente :hilarious: Dessuten er mannen min typisk jentepappa, klarer faktisk ikke se for meg han med liten gutt.. :hilarious: Jeg vet det høres rart ut men. Lurer på om jeg får se noe nub på fredag :nailbiting:

Jeg har tippet helt over til å tro jente nå.. tar meg selv i å si «hu» og ser på typiske «jenteklær» og glemmer meg… men kan hende det bare er fordi jeg har en jente fra før og er vant til å omtale babyen som jente :hilarious: Dessuten er mannen min typisk jentepappa, klarer faktisk ikke se for meg han med liten gutt.. :hilarious: Jeg vet det høres rart ut men. Lurer på om jeg får se noe nub på fredag :nailbiting:
Nå er jeg nysgjerrig, hva er en typisk jentepappa? :D

Jeg har hatt en følelse på jente denne gang - men med to gutter fra før vet jeg ikke om jeg stoler helt på den. Mannen ønsker seg veldig en jente nå _ og det hadde jo vært veldig koselig, men samtidig synes jeg det er vanskelig å se for meg siden jeg bare har erfaring som guttemamma haha

Jeg også har snudd helt! Og har jente fra før, og mannen min er også veldig jentepappa :laughing002 Jeg håper å kanskje få vite kjønn på neste UL, som kanskje er 31. oktober, men vi får se:smiley-ashamed004:smiley-angelic001

Nå er jeg nysgjerrig, hva er en typisk jentepappa? :D

Jeg har hatt en følelse på jente denne gang - men med to gutter fra før vet jeg ikke om jeg stoler helt på den. Mannen ønsker seg veldig en jente nå _ og det hadde jo vært veldig koselig, men samtidig synes jeg det er vanskelig å se for meg siden jeg bare har erfaring som guttemamma haha
Nei det er sånn at når jeg skal gjette hvilket kjønn noen får så er trikset mitt at jeg ser for meg pappaen holde/være med den kommende babyen - og den babyen jeg da ser for meg passe best med pappaen pleier da alltid å stemme! Helt ulogisk forklart! Men det er bare sånn :hilarious: Har ikke prøvd ut trikset på to mammaer eller to pappaer før da :pompus:

Også virker det ofte som hva slags kjønn søsknene til foreldrene er påvirker litt og, men tror ikke det er vitenskapelig bevist da.. :wacky:

Har to gutter fra før, og tror det er gutt nr tre Klarer likevel ikke legge fra meg tanken på at noe er annerledes denne gangen. Har med de to andre hatt hyperemesis, men denne gangen har jeg ikke det.

Back
Topp