Hvilket kjønn tror du at du får?

Jeg har en guttefølelse.. Kanskje jeg er heldig på UL neste uke og får en formening om kjønn ☺️
 
Jeg tror jente. Det kinesiske fødselskartet sier også det. Blir morro å se om det stemmer :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hehe det var derfor jeg laget tråden. Men innerst inne tror vel både jeg mannen og jentungen at det blir en jente til. :p
 
Kan oppdatere førsteinntrykket om ikke Mio vil lage en egen tippetråd ;)
Det var absolutt ikke meningen å "ta" tråden din altså! Kan hende det virket sånn... Tenkte bare at det ville gjøre det litt mer oversiktlig å lage en liste :) Og det er jo ikke alle som har tid og ork til å gjøre det så i steden for å pålegge noen det arbeidet, så gjorde jeg det selv :)
 
Det var absolutt ikke meningen å "ta" tråden din altså! Kan hende det virket sånn... Tenkte bare at det ville gjøre det litt mer oversiktlig å lage en liste :) Og det er jo ikke alle som har tid og ork til å gjøre det så i steden for å pålegge noen det arbeidet, så gjorde jeg det selv :)
Nei nei for all del :D Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.
Du må gjerne sette den i egen tråd så kan jeg feste den i våre viktigste innlegg så vi har til OUL :D
 
Nei nei for all del :D Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.
Du må gjerne sette den i egen tråd så kan jeg feste den i våre viktigste innlegg så vi har til OUL :D
Ah, skjønner :) Det var bare jeg som egentlig skal lese på eksamen, og da får jeg for meg å gjøre alt mulig annet :p
 
Nei nei for all del :D Det var jo liste som var intensjonen, men jeg tenkte vente en uke til så vi hadde flest mulig og så sette den opp.
Du må gjerne sette den i egen tråd så kan jeg feste den i våre viktigste innlegg så vi har til OUL :D
Kan ikke du bare endre det i første innlegget, så har vi bare èn tråd? :) Som fortsatt er din :p (Fikk litt dårlig samvittighet for å ha kuppet tråden din:)) Og om du hadde tenkt å gjøre det på en annen måte så er det bare å gjøre, og om du vil bruke den listen som jeg laget er det også bare å gjøre :D
 
Kan ikke du bare endre det i første innlegget, så har vi bare èn tråd? :) Som fortsatt er din :p (Fikk litt dårlig samvittighet for å ha kuppet tråden din:)) Og om du hadde tenkt å gjøre det på en annen måte så er det bare å gjøre, og om du vil bruke den listen som jeg laget er det også bare å gjøre :D
Trenger ikke ha dårlig samvittighet :D Jeg skal fikse det når jeg starter opp pc'en. Trolig i morgen en gang.
 
Samboeren en overbevis om at det er jente. Men er nok også litt ønsketekning. På fire søsken har alle de andre to gutter hver, og ene venter gutt nummer tre. Dette er vår første. Hele familien har sakt til han i alle år at det er han som får jente.
Men for litt under en uke siden drømte jeg at jeg var gravid, men hadde også en 2-3 år gammel jente.
Har drømt rett om andre før. Men bare på guttebabyer. Men stoler ikke på meg selv når det gjelder meg. Ganske god intuisjon når det gjelder barn og fødsler tidligere. Men er nok for mye følelser og bekymringer som følger med når det gjelder meg selv.
 
Jeg har hele tiden gått rundt med følelsen av at jeg bærer på en gutt. Det er flere andre med såkalt god "intuisjon" som har sagt det samme. Det viste seg på UL igår at jeg hadde rett. Det er en gutt! Nå kan jeg endelig gå igang med å finne et navn til min lille novemberskatt. :)
 
Vi har to jenter fra før, så jeg tror det blir ei jente til.
Vi visste ikke kjønn med nummer to og velger å ikke vite denne gangen også. For det var så utrolig spennende å gå å undre i 9 mner ;)

Jeg hadde skikkelig guttemage med nummer 2, og tenkte at jeg må jo ha med meg en guttebody på sykehuset i tilfelle... Stod i køa på butikken, med bodyen i hånda, men klarte ikke å kjøpe den. Måtte bare gå og henge den på plass for det var bare så feil å kjøpe gutteklær... Så får vi se, da. Både jeg og sambo sier jo "hun" om den lille i magen, men om det bare er vanen fra søstrene eller om det ligger noe bak får tiden vise ;)
 
Jeg har skikkelig guttefølelse, og klarer av en eller annen grunn ikke å se på andre babyklær enn gutteklær...men er kanskje fordi jeg fikk en liten nevø ett års tid siden, og forbinder babyer med ham? Mamma er sikker på at det er jente. Vi får se om 2 uker. Begge deler er like velkomne ;)
 
tror det er ei jente denne gangen, men får vite på oul til onsdagen :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Hadde sterk følelse i di 2 andre svangerskapene og di stemte.. I dette svangerskapet har jeg ikke noe sterk følelse. Hadde en drøm for noen dager siden at det var en gutt. Ifølge det kinesiske fødselskartet blir det jente. Men tror jeg tipper på en gutt :)
 
Sambo er helt sikker på at det blir gutt. Jeg har fått litt jentefølelse i det siste, sikkert fordi alle rundt meg håper det er jente :/ spent på om vifte vige det på privat ul om 10 dager!
 
Back
Topp