Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ju9ta
Bruker Whiskas vi da..[8|] Har ikke oppdaga at hu ikke tåler d, unntatt de sinnsyke fiseluktene hennes noen ganger da..[8D][8D] Og hu er foreløpig innekatt i en mnd til..
ORIGINAL: Linni puse gal
NÅ BLE JEG POSITIVT OVERRASKET!!!!!!!!
Synes det er kjempe bra at så mange bruker skikkelig fôr på kattene sine, Hos oss går det i hills og royal.
Jeg kan med en gang si at jeg anbefaler alle som går på "butikk/billig" forr å skifte. Dette pga katten spiser MINDRE av dyrebutikk/vet fôr og kvaliteten på produketet er som natt og dag.. Faktiskt så vil en se at det blir rundt samme pris for kvalitets fôr.. særlig om du har plass til å kjøpe litt større sekker.. Kattens pels blir flottere/ katten røyter mindre ja bæsjen lukter mindre +++++++++ alt pga de får de riktige vitaminene i seg.. Spesielt er det noe som heter taurin som er veldig viktig for katter, dette er nesten ikke eksisterende i billig produktene og en har blant annet funnet ut at mangel kan skape misdannelser på kattefoster om moren ikke får det i seg..
PS: ju9ta om du vil prøve deg på royal så gi beskjed så kan vi to ta en tur å kjøpe.. Jeg har oppdretter avtale og får 25% avslag[:D]
ORIGINAL: krølle..
så du vil ikke anbefale å gi grøtrester asså?????[8D][8D]
her vil ikke katta ha hills..eneste vi har prøvd...lot være å spise da...vo bor rett med sjøen så katta kommer alltid hjem med fisk...ligger utenfor...av og til hele fisk og av og til et avkapa fiskehaue..heheheh....er sikkert å tigger hos noen fiskere....er det egentlig farlig???? vil jo egentlig ikke tro alle fiskene er ferske for å si det sånn...men det er jo ikke noe vi kan gjøre noe med.....uten å kaste det når de ligger på trammen uttafor...[:'(]
ORIGINAL: Linni puse gal
NÅ BLE JEG POSITIVT OVERRASKET!!!!!!!!
Synes det er kjempe bra at så mange bruker skikkelig fôr på kattene sine, Hos oss går det i hills og royal.
Jeg kan med en gang si at jeg anbefaler alle som går på "butikk/billig" forr å skifte. Dette pga katten spiser MINDRE av dyrebutikk/vet fôr og kvaliteten på produketet er som natt og dag.. Faktiskt så vil en se at det blir rundt samme pris for kvalitets fôr.. særlig om du har plass til å kjøpe litt større sekker.. Kattens pels blir flottere/ katten røyter mindre ja bæsjen lukter mindre +++++++++ alt pga de får de riktige vitaminene i seg.. Spesielt er det noe som heter taurin som er veldig viktig for katter, dette er nesten ikke eksisterende i billig produktene og en har blant annet funnet ut at mangel kan skape misdannelser på kattefoster om moren ikke får det i seg..
PS: ju9ta om du vil prøve deg på royal så gi beskjed så kan vi to ta en tur å kjøpe.. Jeg har oppdretter avtale og får 25% avslag[:D]
ORIGINAL: atinale
Da må jeg bare si HØR PÅ LINNI PUSEGAL!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]
Alt hun sier er helt riktig!Jeg driver egen zoo butikk og det er godt at folk tar vare på dyra sine.det blir fler og fler som skjønner at foret til dyra har ALT å si.tenk hvis vi skulle levd på junkfood..hvordan blir kroppen vår da..