hvilket kamera har dere?

Lisemor_

Forumet er livet
og hva kan dere anbefale?? jeg vil ha et som tar RASKE BILDER!!!!  det er det viktigste for meg. også har jeg jo veldig lyst på speilrefleks [:)] men ikke mer enn 4000 -kanskje 4500.

Nikon D40 og Olympus Mju et eller anna.[8D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

har ett canon EOS 400D å kan virkeli anbefale d

Samme her[;)]

hvor fort et kamera tar bilder, går jo også på hvor kjapt minnekort du har... iallefall det jeg har fått forklart.

ja de så veldig fine ut de du hadde tatt på signaturen din hvertfall [:)]

jeg tror - utfra ting jeg har lest i andre forum om canon eos400d og nikon 40d, at det er to ganske like kameraer.. forskjellen ligger i hvordan det er å holde i hånda - noe som faktisk er litt viktig, og hva slags tilbehør man kan få, ulike linser osv osv..

ORIGINAL: Orly

hvor mange bilder tar det i sekundet?

ser at canon eos400d tar 3 i sek.. er ikke sånn alt for mye [8|] med tanke på at casio exilimproexf1 tar hele 60 i sekundet!!! kanskje litt unødvendig da.. [8D]

ORIGINAL: Lisemor_

ser at canon eos400d tar 3 i sek.. er ikke sånn alt for mye [8|] med tanke på at casio exilimproexf1 tar hele 60 i sekundet!!! kanskje litt unødvendig da.. [8D]

i følge denne testen så tar det 2,5 i sekundet
http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783

fik nettopp et nytt canon speilrefleks.veldig fornøyd med det[:)]

Jeg har Nikon D70s. Og er fornøyd med det!!

Når det gjelder ta mange bilder etter hverandre. Kommer det ikke bare ann på kameraet, men også om man tar bilder med eller uten blits, osv.

Jeg tar bilder av hundene mine hele tiden, og de er ganske raske og fort vekk fra kameraet. Men det kameraet jeg har tar fort nok bilder til at jeg rekker ta bilde av dem, før dem flytter seg. Ikke noe problem. Kan få mange fine bildeserier der. [;)]

vi å[:D]

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: Lisemor_

i følge denne testen så tar det 2,5 i sekundet
http://www.dinside.no/php/art.php?id=361783

åååh.. [:)] tusen takk!!!

Har nikon d80 vi[:)] super fornøyd!

Jeg har Nikon D40x og Hp photosmart R817..
Veldig fornøyd med begge, men Nikoen er best syns jeg![;)] Tar 3 bilder per sek..

har nikon D40 og er veldig fornøyd med det.

Back
Topp