Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er en link til degThep1 skrev:
http://www.lilleputthammer.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=11&Itemid=12
Jeg kommer derfra ;)M3rl0t skrev:
Vil nok anbefale Quality Hotel Hafjell 1-2 min å gå til lilleputthammer.. Er barnashotell!
Evt. Hafjell Hotel and appartments som ligger vegg i vegg med lekeland og lilleputthammer:)
Gollemor skrev:Ja, du kan jo bare prøve deg på å reise dit uten å møte meg!IsThaBeth skrev:
Ja, du blir med på Lekeland du..? *fnis*
Men jeg forventer korpsmusikk og en bunadskledd deg med flagg som velkomstkomite :P
Gollemor skrev:Jeg kommer derfra ;)M3rl0t skrev:
Vil nok anbefale Quality Hotel Hafjell 1-2 min å gå til lilleputthammer.. Er barnashotell!
Evt. Hafjell Hotel and appartments som ligger vegg i vegg med lekeland og lilleputthammer:)
Ja, det står mellom de to, og jeg tror det blir Quality.. Hvis ingen her sier det er et skikkelig møkkahotell da :p
IsThaBeth skrev:Gollemor skrev:Ja, du kan jo bare prøve deg på å reise dit uten å møte meg!IsThaBeth skrev:
Ja, du blir med på Lekeland du..? *fnis*
Men jeg forventer korpsmusikk og en bunadskledd deg med flagg som velkomstkomite :P
Det er faktisk akkurat Lekeland Hafjell jeg beskriver i tråden min. :D
M3rl0t skrev:Gollemor skrev:Jeg kommer derfra ;)M3rl0t skrev:
Ja, det står mellom de to, og jeg tror det blir Quality.. Hvis ingen her sier det er et skikkelig møkkahotell da :p
Enkelt valg.. Quality!! Har selv jobbet på det andre.. (den gangen het det Øyer Gjestegård).. Og standarden er nok mye høyere på Quality hvis de ikke har forandret på noe siden sist jeg var der.. De har til og med barnpass på sommeren..
Er sånn at foreldrene kan gå en tur ned i baren eller reatauranten på kveldstid liksom... Ikke noe mer enn det.. Bare ville poengtere at servicen der er veldig god;)M3rl0t skrev: