hvilket hotell (Lilleputthammer)

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Dere som har vært på Lilleputthammer med barn (min er 2,5 år), hvilket hotell anbefaler dere?

Ser det er 3 som er temmelig nært. Vi skal bare være 1 natt.

Vi har sovet på de leilighetene som ligger i Hafjell bakken. Kommer til og gjøre det i år også:)

Jeg kommer derfra ;)

Vil nok anbefale Quality Hotel Hafjell 1-2 min å gå til lilleputthammer.. Er barnashotell!
Evt. Hafjell Hotel and appartments som ligger vegg i vegg med lekeland og lilleputthammer:)

M3rl0t skrev:
Jeg kommer derfra ;)

Vil nok anbefale Quality Hotel Hafjell 1-2 min å gå til lilleputthammer.. Er barnashotell!
Evt. Hafjell Hotel and appartments som ligger vegg i vegg med lekeland og lilleputthammer:)

Ja, det står mellom de to, og jeg tror det blir Quality.. Hvis ingen her sier det er et skikkelig møkkahotell da :p

IsThaBeth skrev:
Ja, du kan jo bare prøve deg på å reise dit uten å møte meg!

Ja, du blir med på Lekeland du..? *fnis*
Men jeg forventer korpsmusikk og en bunadskledd deg med flagg som velkomstkomite :P

Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:

Men jeg forventer korpsmusikk og en bunadskledd deg med flagg som velkomstkomite :P

Det er faktisk akkurat Lekeland Hafjell jeg beskriver i tråden min. :D

Gollemor skrev:
M3rl0t skrev:
Jeg kommer derfra ;)

Ja, det står mellom de to, og jeg tror det blir Quality.. Hvis ingen her sier det er et skikkelig møkkahotell da :p

Enkelt valg.. Quality!! Har selv jobbet på det andre.. (den gangen het det Øyer Gjestegård).. Og standarden er nok mye høyere på Quality hvis de ikke har forandret på noe siden sist jeg var der.. De har til og med barnpass på sommeren..

IsThaBeth skrev:
Gollemor skrev:
IsThaBeth skrev:

Det er faktisk akkurat Lekeland Hafjell jeg beskriver i tråden min. :D

Jeg hadde en mistanke om det :P
Styrer unna slike steder! Og er meget fornøyd med at tidsplanen ikke har rom for BÅDE Lilleputthammer og lekeland :P Vi kjører innom Barnas Gård i stedet, tenker jeg. Morsommere for a mor det serru!

M3rl0t skrev:
Gollemor skrev:
M3rl0t skrev:
Jeg kommer derfra ;)

Enkelt valg.. Quality!! Har selv jobbet på det andre.. (den gangen het det Øyer Gjestegård).. Og standarden er nok mye høyere på Quality hvis de ikke har forandret på noe siden sist jeg var der.. De har til og med barnpass på sommeren..

Barnepass har jeg ikke bruk for på en familieferie, så det blir det neppe lagt vekt på :) men noen venner av meg foreslo også Quality.

Er sånn at foreldrene kan gå en tur ned i baren eller reatauranten på kveldstid liksom... Ikke noe mer enn det.. Bare ville poengtere at servicen der er veldig god;)

M3rl0t skrev:
Er sånn at foreldrene kan gå en tur ned i baren eller reatauranten på kveldstid liksom... Ikke noe mer enn det.. Bare ville poengtere at servicen der er veldig god;)

Har med svigers, og satser på at vi får rom ved siden av hverandre, slik at vi kan bytte på å benytte oss av baren :)

Tusen takk for tips!

Back
Topp