Hvilket guttenavn skal vi velge?

Tvillinger i mai 2017

Blir kjent med forumet
Det er ufattelig vanskelig å velge guttenavn synes vi. Det står mellom Andreas og Martinus. Hvilket navn er finest og hvilket ville dere ha valgt?

Jeg har alltid likt navnet Andreas og ville gått for det! Synes det er et navn som passer godt til alle aldre, og det synes jeg er litt viktig!
Sliter med guttenavn her selv vi ;)

Jeg ville valgt Martinus.. Nydelig navn, og liker de navnene som ikke er så vanlig ;)

På "mobben"

Sniker... ;) Martinus :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Andreas, tenkte litt på selv om det skulle bli gutt :)

Andreas :) Synes det er et fint navn, Martinus synes jeg blir er rar variant av Martin (men det kan være fordi jeg bare ikke er vant til det).

Jeg liker litt uvanlige navn, så jeg ville gått for Martinus - litt spesielt, og fint også :)
Men Andreas er også fint, og et navn jeg kunne vurdert jeg også, om jeg hadde hatt gutt i magen, og bestekameraten til sambo hadde hett noe annet :p Hehe...

Ikke enkel avgjørelse å ta:) Begge navnene har vært i familien tidligere. Vi har blitt enige om å ta beslutningen når lillegutt blir født:) Han kommer om 2 uker hvis ikke naturens gang vil det før, så ikke altfor lang betenkningstid:)

Også har dere jo 6 mnd på dere etter fødsel og, ser fler og fler som venter i god tid før de tar en avgjørelse på navnet :-)
Skjønner at de ønsker å bli kjent med barnet først om man er usikker altså. Vi er og veldig usikre, eller uenige da :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp