Ruli Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * Sensommerlykke 2017 1 Apr 2016 #2 Bruker veldig mye av drops sitt garn. For tiden merino extra fine da jeg elsker å strikke med det garnet
Bruker veldig mye av drops sitt garn. For tiden merino extra fine da jeg elsker å strikke med det garnet
Cesk88 Forumet er livet Sensommerbarna 2016 1 Apr 2016 #3 Bruker veldig mye forskjellig garn. Spørs hvilket prosjekt jeg holder på med
Chriztine Forumet er livet Augustmødrene 2014 Desemberskatter 2016 1 Apr 2016 #4 Bruker nesten kun garn fra Drops. Vært fornøyd med all garn jeg har brukt fra de. Bruker Drops Nepal og Drops Karisma ofte.
Bruker nesten kun garn fra Drops. Vært fornøyd med all garn jeg har brukt fra de. Bruker Drops Nepal og Drops Karisma ofte.
Bollapinnsvin_83 Glad i forumet Mailykke <3 Marsboerne2017 2 Apr 2016 #5 Bruker bare drops veldig fornøyd!
nuttakanutta Forumet er livet Junibarna 2015 2 Apr 2016 #6 Veldig fornøyd med Sandnes sitt. Synes det holder mer på fasongen enn drops.. Tenker da spesielt på merino
Veldig fornøyd med Sandnes sitt. Synes det holder mer på fasongen enn drops.. Tenker da spesielt på merino