Hvilket fyll til kake med sukkerbunn?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Hva syns dere er best til kake med sukkerbunn? Vet ikke helt hva slags fyll jeg skal ha i. Skal lage lokk av mmf, hvis det har noe å si [8D]

jordbærsyltetøy, krem, tropisk frukt (sånn på boks) synes jeg er godt i sukkerbunn, men jeg har hatt marsipanlokk, vet ikke hvordan det blir med mmf.

eg liker å ha bjørnebær og krem inni[:)]

jeg liker best å blande vanlig krem og vaniljekrem + ha banan og jordbær inni [:)]

jeg har vaniljekre, jordbær, kiwi og hermetiske pærer. Så smelter jeg lys kokesjokolade og har det som et lag på kaken...
Og så dynker jeg sukkerbunnen med appelsinjuice...

Banan og bringebærkrem[:D]
Nå fikk jeg lyst på kake[:'(]

Men funker det med frukt til mmf? Har en eller annen idè i hodet mitt om at det ikke funker, men har aldri prøvd det [;)]

ORIGINAL: Gitte__

jordbær, krem og vaniljekrem[:)]

Det funker fint til mmf [:)]

Liker veldig godt ett lag bringebærmousse og ett lag toblerone-krem. DEILIG!!!!!

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd sukkerpasta istedet. MYE bedre og lettere enn MMF (hater den).

ORIGINAL: *Nothernstar*

Det funker fint til mmf [:)]

Liker veldig godt ett lag bringebærmousse og ett lag toblerone-krem. DEILIG!!!!!

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd sukkerpasta istedet. MYE bedre og lettere enn MMF (hater den).

Har allerede laget mmf (lagde den i går, for den er visst best når den har stått et døgn). Kanskje jeg skal prøve med ett lag med en litt syrlig mousse av et eller annet slag, og et lag med sjokoladekrem eller noe. Takk for tips [:)]

Back
Topp