Hvilket forum er du mest på?

*sparkling*

Katteelsker
Mailykke <3
Til tider er det så stille her, er dere mye på hemmelig? Jeg har ikke logget meg inn der engang. Det blir jo dobbelt opp med poster.

Syntes det også er litt stille til tider. :) men jeg prøver å være aktiv her og i det skulte forumet. :)

Jeg er på begge, må jo få med meg alt :) men har feks ikke hengt meg oppi viktigeste tråder og heller ikke ført meg opp på oul tråden, det føler ikke jeg for, siden det er en her inne, men om de som vil lage en slik liste å skrive seg på, så henger jeg meg ikke opp i det :)

sendt fra appen

er kun her. men har hatt mye å gjøre og tenke på i det siste, så har ikke vært så mye aktiv.

Er på begge, men synes faktisk kan være mere interessante tråder på det sjulte forumet da folk tørr skrive mere der :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sjekker begge, men skriver mest på Skjult, etter alt styret med troll og sure miner.

Vanligvis pleier jeg bare bruke "nye innlegg"-knappen på forum, men her blir jeg bare frustrert over alle de spennende trådene som er i de forumene jeg strengt tatt ikke har noe med :(

Når det er sagt synes jeg det er mye dobbelposting generelt, til og med i samme forumet. Har sett tre jente/gutt-tråder i det åpne forumet, og veldig mange tema som går igjen. Blir litt sprø av sånt, men venner meg til det sakte, men sikkert :)

Jeg har ikke lagt merke til en slikkelig oversikt tråd over gutt/jente annet enn den jeg har laget. Har sett spm tråder om noen vet hva de venter, men som sagt ingen ren oversikts tråd

sendt fra appen

Mest her, ettersom jeg ikke har fått tilgang til skjult enda.
-redigert av moderator Marthe.

Last edited by a moderator:
Send meg brev her på bv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Prox/jeg sendte deg direkte melding for noen dager siden...!!

Er kun her jeg og siden jeg heller ikke har fått tilgang til det skjulte! Men ikke langt igjen dit nå :)

Vet det er noen som har søkt som jeg ikke har gitt tilgang, dette er ikke for å være vrang men fordi reglene skal overholdes som står i tråden til Janet om hvem som kan få tilgang. Det med 50 innlegge er litt fordi vi skal bli litt kjent med dere føre dere får tilgang. Håper alle skjønner det :)

Prox/jeg sendte deg direkte melding for noen dager siden...!!

Jeg finner den ikke når jeg søker på inboksen min :o
Legg til janicke tony kvaale som venn på face så adder jeg ;)

Jeg finner den ikke når jeg søker på inboksen min :eek:
Legg til janicke tony kvaale som venn på face så adder jeg ;)

Done!
:)

Er vel omtrent like mye på begge :)
Men kanskje ikke den mest aktive, ihvertfall ikke etter at jeg startet å jobbe igjen!

Back
Topp