Hvilket forsikringsselskap?

Lille Mollå

Forelsket i forumet
På tide å tenke på barneforsikring da prinsessa er 3 mnd. Hvilket selskap velger dere?
Skal også ha ny forsikring på reise,oppføring av nybygg og innbo også. Så hvis dere har noen forslag om gode avtaler så del dem gjerne med meg! [;)]

vi har alle forsikringene sammlet hos Gjensidige.

Vi har hørt at Gjensidige er best på barneforsikring. Kommer til å bruke det forsikringsselskapet som er best uavhengig om det er der vi har resten av forsikringene våre. Kun det beste er godt nok for vårt gull[:)].

ORIGINAL: Mirell

Samme her[:)] Akkurat byttet fra IF til Gjensidige. Någenlunde samme pris, men G har mye bedre vilkår på sine forsikringer.

ORIGINAL: bellarosella

Samme her[:)] Akkurat byttet fra IF til Gjensidige. Någenlunde samme pris, men G har mye bedre vilkår på sine forsikringer.

Jeg er medlem av Norsk Bondelag.. [8D]
Da får man gode rabatter hos Gjensidige[:D]

Vi har forsikret barna gjennom Sparebank 1, fordi de kom best ut i "Norsk familieøkonomi".
Gjensidige er "berømte" for å ikke betale ut forsikringer. De trenerer i årevis og er skikkelig kjipe når det kommer til stykket. Men de er et stort og ryddig selskap ellers da.

Hvis en er medlem i et LO-forbund får en gunstig forsikring i Sparebank 1

ORIGINAL: *prøvedokka*

Hvis en er medlem i et LO-forbund får en gunstig forsikring i Sparebank 1

dette har vi.

sambo hadde IF før og de ble et HEL*** da han kjørte rett inn i et steinras på veien.....

Jeg har all forsikring i mott navn på sparebank 1. bilene, hus/hytte, innbo, reise og snart livsforsikring og barneforsikring. Blir billigere til flere enn har samlet. og siden begge er medlem i LO så slipper vi egenandel på diverse skader.
Kunne dette før, men er helt "grønn" nå... hehe....

vi har if. sånn superforsikring som dekker at hvis han blir syk opg liggende på sykehus over 3dager så dekker forsikringselskapet lønn for oss etter 3dager. 

Jeg er nettopp blitt voksen, så jeg har ingen anelse hvordan noe slikt fungerer. Får spørre pappa og få fikset noe [8D] 

vi har ikke opprettet på mini enda, men jeg er medlem i Utdanningsforbundet, så vi får gode rabatter av Tryg, vurderer å flytte alle forsikringene dit om de gir oss et godt tilbud! (skal snakke med de neste uke!)

ORIGINAL: werana

vi har ikke opprettet på mini enda, men jeg er medlem i Utdanningsforbundet, så vi får gode rabatter av Tryg, vurderer å flytte alle forsikringene dit om de gir oss et godt tilbud! (skal snakke med de neste uke!)

ORIGINAL: werana

sign!

Vi har forsikringene våre hos Tryg..
Bra tilbud, og barneforsikringen hos Tryg går gjennom Gjensidige, som var best i test.. [:D]
De betaler ut 320 kr dagen om barnet skulle være sykt over de 10 dagene som vi kan være hjemme[:)]

Back
Topp