Hvilket Fin Bestikk har dere???

Krristy

Gift med forumet
Eg har Anita i hardangerbestikk serien, men vurdere å kjøpe nytt fin bestikk og la Anita bestikket bli brukt til hverdags heller [:)][:)]

Så Vis meg Fin bestikket deres [:D]
Og Gjerne sleng med hvilken fin Servise dere har også for skal ha det også [8D]

Ramona, hardanger

trento fra tilbords,kjempefornøyd med det! åsså har vi biffbestikk som er litt fancy i stål fra usa,mannen har fått fra jobben sin

servise har vi rosendal og glass. orker ikke noe kanondyrt,heller noe rimeligere i hvitt som kan brukes til de fleste anledninger. :)

Vi har opphøyd rose i sølv bestikk vi. Kjempe fornøyd med det[:)]

Nora, hardanger.. Litt røft, men passer vårt service

Det er vel egentlig lagt opp til at jeg skal samle på opphøyd rose i sølv.. har 12 te skjeer... men syns egenlig de er grusomme..
så har planer om å finne meg ett i hardanger serien..

Et fra Villeroy & Boch, men jeg husker ikke hva det heter.. 

Kanskje det var noe man burde begynne å ønske seg ja...[;)]

Har vel strengt tatt ikke finbestikk vi. Har kakespade og t-skjeer i valdresmønster (sølvbestikk), men har ikke lyst til å samle videre på det...

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Carina bestikket fra Hardanger serien

Har ikke funnet finbestikk ennå... Har Nora, Ramona og Zara fra Hardangerbestikk til hverdags.

Har et sølvbestikk som heter Drake eller noe sånt....
Og i tillegg et hardangerbestikk, men hva det heter husker jeg ikke i farta....

ORIGINAL: SMT

Nora, hardanger.. Litt røft, men passer vårt service

Samme her, har Wedgewood Metropolis service og glass fra Rosendal så jeg syns alt er i samme stilen.

Har nora fra hardanger. Men skal ta det i bruk til hverdags, når vi har fått nytt bestikk til bryllupet[8D] Må bare finne ett eg liker først.

Vi har Hardanger  -et-eller-annet [8|]  Vi ønsket oss det til bryllupet, har til 12 og er sååå fornøyd, det blir brukt til hverdags nå ja [8D]
Trenger ikke noe enda finere bestikk egentlig, men vi har jo også Ikea da, så jeg bytter på ifht til hva vi spiser.

ORIGINAL: Qualitas

Ramona, hardanger

Har ikke finbestikk [:)]

Har dette fra Hardanger, Nina, komplett til 12 med alle deler, har et annet som vi bruker til hverdags.
begynte å spare på sølv, men gadd ikke mer, syns NIna er like fint[:)]

Vi har "Lilje" sølvbestikk som brukes til jul etc
Ellers har vi også et stålbestikksett fra Europris som brukes til middagsgjester og sånt.

Har hvitt servise med sølvkant ( også fra Europris ) Enkelt og pent.

Har sotfargede "Tangen" glass fra Hadeland

Og det aller mest praktiske med vårt serivse, glass og sølvbestikk, er at svogern min, og kona har akkurat det samme, så vi låner av hverandre dersom vi skal ha mange gjester.

Back
Topp