Hvilket (ekte) tre har dere på julaften?

Hvilket ekte tre har dere på julaften

• Gran

Votes: 4 66,7%
  • Edelgran

Votes: 2 33,3%
  • Nordmannsgran

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    6

Boblefrua

Forumet er livet
Og hvorfor den typen?

Dere trenger ikke å svare plastikktre eller at dere ikke har :)

Eneste jeg vil si er kjedelig med grantre er jo at de drysser en del, men dette har vi faktisk ikke opplevd når vi har hugget selv :p mulig kjøpetrærne står en stund før de blir solgt :(

Eneste jeg vil si er kjedelig med grantre er jo at de drysser en del, men dette har vi faktisk ikke opplevd når vi har hugget selv :p mulig kjøpetrærne står en stund før de blir solgt :(

Import-trærne hugges ofte I oktober og november, og har vært ganske lenge uten vann før de kommer inn.

Jeg "MÅ" ha nyhugget gran for å få rett lukt og for å få hengt opp all småpynten.

Import-trærne hugges ofte I oktober og november, og har vært ganske lenge uten vann før de kommer inn.

Jeg "MÅ" ha nyhugget gran for å få rett lukt og for å få hengt opp all småpynten.

Ja ikke sant, ikke rart de drysser. Er jo koselig å dra å hugge selv da og så lenge det blir best resultat så er jo det supert. Gla vi har nok av trær på tomta :p mannen også er nøye på lukta... Hehe

Gran :) Finest i grønnfargen og i nålene og så har den best og mest lukt :)

Edelgran

Penere
Drysser mindre
Stikker mindre

Jeg er oppvokst med gran, mannen vil ha furu. De fineste må være edelgran. :) Mamma kjøpte det et år og det var som tatt ut fra en Disneyfilm!

Edelgran har vi alltid, syns de ofte er finere og tettere, må ha stort å fint tre, også drysser d mindre og stikker ikke like mye :-p

Har alltid hatt grantre når vi har ekte. Hogget selv i skogen til onkel :-) Men vi valgte edelgran for et par år siden, det var deilig å ha mindre dryssing!! :-)

Om vi ikke har plast, hugger vi gran i skogen hos onkel.

Vi skal ha furu i år :) jeg og pappa liker furu best, og bror og mamma liker gran best, så vi har de annen hvert år :)

Vi skal ha edelgran :)

Back
Topp