hvilket(e) forum følger du?

ny spire-13

Flørter med forumet
Hei, har termin 27 februar. Er her inne på februarforumet, men kan like gjerne få et mars barn... Har tittet litt på mars. Hva gjør dere med termin på slutten av måneden? Har kanskje vært tråd om dette tidligere...

Jeg har blitt satt litt tilbake,så min foreløpige termin er 20februar..det kan jo endre seg og fort bli uti mars det og...men inntil videre er jeg her inne og koser meg på februarforumet :) Er jo det så er min terminmåned så lenge ikke noe annet blir målt .. :)

jeg ble også satt litt tilbake, med nåværende termin 1 mars. Så henger litt på begge forumene enda:)

Henger litt både her og på mars-forumet.  :)

Jeg har termin 28.feb og henger litt på begge..mest februar.. Men gikk 7 dager over sist.. så tenker at sjangsen er stor for at jeg gjør det denne gangen også.. ;)

Jeg har termin 24 februar i følge babyverden og 23 februar i følge legen. Sist gang fødte jeg litt før termin. Så jeg tenker (og håper) jeg holder meg rundt termindato denne gang også. Derfor har jeg foreløpig bare holdt meg til februar forumet. Men det er litt morsomt å snike inn på mars og januar forumene av og til bare for å se :)

Jeg har termin 23. februar. Sist fødte jeg i uke 38, så jeg er på en måte forberedt på at jeg ikke skal gå helt til termin denne gangen heller. Følger med her på Februar 2013 og på Generelt.

jeg har termin 9 februar, og er bare på februarforumet. med storesøster var jeg på desember med termin 4 desember, hun ble født 16 november men jeg var aldri på november forumet..

jeg har termin 9 februar, og er bare på februarforumet. med storesøster var jeg på desember med termin 4 desember, hun ble født 16 november men jeg var aldri på november forumet..

Min foreløpige termin er 31 januar og regner med den flyttes noen dager og/eller jeg går over:)

Takk for svar. Jeg gikk 11 dager over sist, så med termin 27. feb kan det godt bli mars. Men det er februar likevel jeg har hengt mest på, det er jo det som er utgangspunktet. Så får vi se hva som skjer til slutt:)

Jeg holder til her inne og har termin 19. februar. 
Forrige gang hadde jeg termin 12. mars og ble satt til 9. mars etter ultralyden. Fortsatte å henge inne på mars selv om jeg endte opp med å få gutten 27. februar. Var så vidt innom februar, men fant ut at jeg trivdes best med marsjentene som jeg hadde vært hos helt fra starten. :-) 

Back
Topp