Hvilket dyr beskriver best hvordan du føler deg om dagen?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg føler meg som en hvalross eller en pingvin:p
Tidligere følte jeg meg som en and, men nå føler jeg at det ikke er stort nok!

Blir forøvring aldri helt vant til magen, får liksom et lite sjokk hver gang jeg ser meg i speilet. Det er jo helt sprøtt!

Føler meg som en blanding av dovendyr og flodhest, kanskje elefant også..

Mops, konstant andpusten og feit.

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg ligger i senga eller på sofaen tenker jeg sjøku, bare en uformelig masse med kropp.. Når jeg går kan det tidvis være seriøse pingvintendenser!

Mops er den søteste hunden i verden ♡

I det siste har jeg fått en del energi, så jeg kan tidvis føle meg som en feit hamster som løper rundt i hjulet sitt også, når jeg tenker etter..

Når jeg ligger i senga eller på sofaen tenker jeg sjøku, bare en uformelig masse med kropp.. Når jeg går kan det tidvis være seriøse pingvintendenser!

Mops er den søteste hunden i verden ♡
Sjøku, ja! Der har du akkurat som jeg føler meg når jeg sitter/ligger. Bruker jo hundre år på å snu meg og reise meg.
Føler at jeg går helt på vanlig vis, så oppreist føler jeg meg som regel som et menneske, et litt slapt og slitent menneske da, hehe.

Føler meg som en hval. Har litt mer energi nå enn tidligere, men føler meg ikke så fresh når jeg ruller meg ut av sengen eller sofaen!

Back
Topp