Hvilket dukkehus skal man velge ?

Enga_jente

Forelsket i forumet
Tenker på å kjøpe dukkehus til Amalie til jul eller bursdag, hun blir 5 i desember :) Noen som har noen å anbefale ? er jo endel forskjellige ;)

Her får tullemor lundby småland hus til jul. Valgte det fordi det er en klassiker hun forhåpentligvis får glede av lenge.
Det kan jo bygges på med underetasje, hage, settes inn lys osv på det.

*yummymummy* skrev:
Her får tullemor lundby småland hus til jul. Valgte det fordi det er en klassiker hun forhåpentligvis får glede av lenge.

det fikk jenta her i fjord og ho bare elsker det
Ho har ikke alle møblene men litt, her får å litt møbler sån ved bursdag og jul, siden de er så dyre

bondekone skrev:

*yummymummy* skrev:

det fikk jenta her i fjord og ho bare elsker det
Ho har ikke alle møblene men litt, her får å litt møbler sån ved bursdag og jul, siden de er så dyre

Er jo det som er så kjekt med det, for det kan bygges på, starter med noe basic, og kjøper til mer etterhvert som de vokser til

Vi vurderer Lundby sitt vi også, da det er nesten likt med det jeg hadde når jeg var lita. Er bare litt forskjell på rom-inndelingene. Men er litt usikker på om det er ett år for tidlig, ho er 3,5 år nå.

Jentungen (blir 4 i februar) får mitt gamle Lundbyhus snart. Jeg synes Lundby er finest, gjerne fordi jeg blir litt nostalgisk men.. :p Også er det jo masse tilbøhør til huset da, noe som også er ett pluss. :)

Back
Topp