Hvilket bleiemerke?

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hvilket bleiemerke kommer dere til å handle inn nå i starten før dere får prøvd dere litt frem hva som funker best for deg og din baby?

Tenker at det er litt lite å bare ha disse få prøvene fra gratisboksene tilgjengelig i starten etter vi er kommet hjem fra sykehuset. Kjedelig å måtte handle det på vei hjem liksom.

Nå er det så mange år siden jeg har brukt bleier på mine og det er helt sikkert store forandringer på de siden da. Jeg brukte stort sett bare Libero, men det var mye på grunn av bleieavtalen og at Kiwi var nærmeste butikk.

Hva kommer dere som allerede har små bleiebarn/nettopp hatt små bleiebarn til å bruke?

Jeg synes pampers er både tynnere og mykere i vanlige bleier, Vi gikk over til Libero når vi skulle ha up&go fordi de satt bedre på stumpen til lillemann. Det er jo veldig individuelt, noen tisser rett og slett utenfor i enkelte av merkene.

Jeg vet ikke om Libero har forandret seg de siste to årene i str 1,2 og 3, men de falt ikke i smak hos oss den gang (heller ikke billigbleiene, prøvde alt mulig).

Jeg likte pampers i småbleier og libero i str 3 og oppover.. Men er kansje litt forskjell på hvordan jentene og guttene tisser.. Så får se hva som er best denne gang:)

Libero;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg synes pampers er både tynnere og mykere i vanlige bleier, Vi gikk over til Libero når vi skulle ha up&go fordi de satt bedre på stumpen til lillemann. Det er jo veldig individuelt, noen tisser rett og slett utenfor i enkelte av merkene.

Jeg vet ikke om Libero har forandret seg de siste to årene i str 1,2 og 3, men de falt ikke i smak hos oss den gang (heller ikke billigbleiene, prøvde alt mulig).
Libero har akkurat fått nye bleier di er tynnere å mykere ;-) liker di mye bedre enn di andre di hadde :-)

har handlet inn pampers sine bleier.egentlig bare fordi forrige mnn ikke tålte noe annet.men jeg har jo ingen garanti for at han her vil,tåle disse..så no tenker jeg plutselig at jeg bør gå ut å kjøpe en pakke med libero også.men mest praktisk med pampers fordi vi handler på rimi og får deres bleieavtale der :)

Jeg tipper vi kjøper en pakke pampers og en pakke libero, også prøver vi ut hva som fungerer. Vi bor bare 5 minutter fra butikken (i gangfart), så det er ikke noe problem å løpe og kjøpe nytt. Med eldste varierte det, noen perioder fungerte pampers best, og andre perioder fungerte libero best, så vi vekslet mye.

Her går det i Charlie Banana str xs og blueberry mini deluxe etter første fødte. Gleder meg så til å begynne å bruke de nydelige nyfødt bleiene igjen.
I reserve har jeg gratis prøve pakker med papirbleier.

Lurte på om eg sku prøve rema1000 sine i små str denne gangen. Har brukt det på storebror men fra litt eldre og vært fornøyd. Hvis de er for stor blir det libero. Pampars sine luktet sånn kjemikalier sist. :eek:

Vi må nok prøve oss fram litt, jeg tålte ikke libero sine for 7 år siden, så om de ikke er endra, så holder jeg meg unna dem nå også.
Brukte pampers sist :)

Vi kjøper inn Libero, så får vi se om de funker. Libero har fungert best i alle størrelser på begge jentene, Pampers har ikke vært noe gode og jeg har heller aldri likt de. Men kan jo være annerledes nå med en gutt. Er enklest med Libero også, siden vi handler mest på Kiwi. :)

Vi kjøper inn Libero, så får vi se om de funker. Libero har fungert best i alle størrelser på begge jentene, Pampers har ikke vært noe gode og jeg har heller aldri likt de. Men kan jo være annerledes nå med en gutt. Er enklest med Libero også, siden vi handler mest på Kiwi. :)
Likt til meg, bare at jeg har bare 1 jente:)

Blir nok Libero tenker jeg. Dette fordi jenta min fikk utslett når hun prøvde Pampers.. Det er jo 5 år siden, så det er mulig Pampers er bedre nå.

Brukte libero til vesla men fant etterhvert ut at de var grunnen til at hun ble sår. Hun brukte rema 1000 bleiene til slutten men jeg tipper nestemann får pampers i starten. De virker mykere og mer behagelig for de minste.

Vi bruker libero. Vi prøvde pampers , men han fikk veldig utslett av de sånne åpne sår som han fremdeles har arr etter...Men de holdt veldig godt på tiss, bedre enn libero. Libero skal i dag ikke være tilsatt noe så vidt jeg vet?

Jeg var mest fornøyd med pampers da Theodor var liten, men vil prøve de nye myke til libero å.

Back
Topp