Hvilket bleiemerke bruker dere?

Libero[:)] Synes ikke pampers holder like mye. Tisset går liksom gjennom uten at bleien er full..[&:]

Bruker Libero nå, men det er fordi det er det som er i butikken ved siden av...

jeg lurer på om det er sammenheng når d gjelder valg av bleiemerke og babyens kjønn.. har hørt at foreldre til jentebabyer ofte velger libero, mens foreldre til guttebabyer ofte velger pampers

ORIGINAL: ilie

ORIGINAL: Mims

Libero[:)] Synes ikke pampers holder like mye. Tisset går liksom gjennom uten at bleien er full..[&:]

Her er det faktisk helt omvendt.
Vi bruker pampers fordi hun bare tisser gjennom libero hehe

Hehe.. morsomt[:D]

Libero[:)]

Her går det i pampers

Vi bruke bumgenious tøybleier, og ellers er det vilkårlig hvilke engangsbleier som evt kommer på. Brukte opp engangsbleiene i gratispakkene, og kjøpte en pk libero str 2 som vi brukte til tøybleiene passet. Skal kjøpe inn en pk engangsbleier igjen nå, for de er greie å ha i reserve.

Her har vi lekkasjeproblemer bare hvis bleien blir for full, som innimellom om natten, men da skifter vi bare..

Bruker Libero, men driver og tester ut tøybleier nå [:)]

her går det i libero..pampers holder ikke igjen noe i bleia...libero er den beste bleia her i huset..

Pampers er det vi bruker.[:)]

Brukte Libero i begynnelsen, men bruker 2'er bleiene til Pampers nå. Syns Libero sine er mindre og trangere faktisk..?

Vi brukte pampers en stund, synes de virker så mye mer behagelige, så myke på en måte - men så hang den seg fast i rompa på Herman når han hadde bæsja (og det gjør jo han heeele tida), og det skal vi ikke ha noe av! Så nå bruker vi libero. Litt stivere, men henger ivertfall ikke fast i rumpa til småen [:)]

Vi brukte begge om hverandre i starten, men nå bruker vi bare Pampers siden vi synes de virker mye mer behagelig å ha på.

Jeg har alltid likt libero sine best når jeg har jobbet i barnehagen, men når snuppa bruker de, så kommer tisset ut av bleien opp etter ryggen. Pampers bleiene her kan fylles til randen uten at noe kommer ut av de. Så her er det pampers for alle penga. Pluss at jeg synes de er mye mykere og ikke så store "bleierumper" i de. Libero sine måtte jeg liksom brette inn i bodyen.

Her går det i både Pampers og Libero... Avhenger helt av hvor jeg har shoppa. Iljèn er fornøyd med begge typer og har ikke noe problemer med lekasje.

Må innrømme at jeg kanskje holder en liten knapp på Libero av samme grunn som tigerbebis - har opplevet at om Iljèn har bæsjet så kan pampers henge litt fast til baken hennes. Men det har ikke vært noe stort problem her + den løsnet med en gang jeg forsøkte å ta den av. [:)]

Her er det pampers :)

ORIGINAL: ilie

Her er det faktisk helt omvendt.
Vi bruker pampers fordi hun bare tisser gjennom libero hehe

samme her[8D]

Libero[;)]

Back
Topp