Hvilket bilstol skal dere kjøpe?

silona

Glad i forumet
Mathias begynner å vokse ut av den stolen han har nå. Ikkje så behagelig når bena blir trykt inni setet[&:] har dere begynt å bruke nytt sete eller? Evt hvilket har dere planer om å kjøpe? Lurer på å kjøpe besafe izi kid comfort siden det var best i test da...Noen som har hørt positive/negative ting om dette setet?
 
 
 
Vi kjøpte besafe izi til eldstemann. Nå har han fått nytt sete, så han kan sitte og se fremover. Da får minstemann det bakovervendte setet.
 
Jeg synes setet er kjempebra. Er litt vanskelig å sette fast, så det står kun montert i min bil.. Men føles godt å vite at barna sitter i et av de aller beste setene! [:D]
 
Ja jeg tror det må bli det setet her også. En blir ganske så påvirket av ting som er best i test altså;)hehe[:D]
 
ja va akkurat det setet eg tenkte på og. det kan en bruke opptil 25 kg sant?
 
vi leier, vi får snart besafe kid. Står at den er best i test, den er fra 0-18 kg, den vi har nå er 0-10/0-13.
 
Vi skal leie fra Gjensidige vi, bestiller Be Safe kid nå også får vi neste sete gratis... kjempe fine greier. Men da binder vi oss i 13 kvartal og betaler 270 kr kvartalet. 
 
Back
Topp