Hvilket bilsete har dere?

ORIGINAL: Trone

Akkurat dette [:)]

Britax multi, Bakovervendt, opp til 25 kg. Og nakkestøtten kan justeres når gullet vokser. Og så kan man justere om de skal sitte helt oppreist eller litt vipp, samt beinstøtten kan justeres på.

Så på two way elite, men det sete ble for stort og kronglete  montere. Og så så det ikke ut som gullet satt stødig nok i det, det ble for vinglete.

ORIGINAL: Una84

ORIGINAL: LolitaCassandra

Britax multi, Bakovervendt, opp til 25 kg. Og nakkestøtten kan justeres når gullet vokser. Og så kan man justere om de skal sitte helt oppreist eller litt vipp, samt beinstøtten kan justeres på.

Så på two way elite, men det sete ble for stort og kronglete  montere. Og så så det ikke ut som gullet satt stødig nok i det, det ble for vinglete.

Kan dette snus forovervendt senere? Og hva er prisen ca?

Kan snus senere [:)] Kan visst brukes helt opp til 7-8 års alder, avhengig av lengden på barna [:)] Vi kjøpte det i forrige uke i Sverige, da hadde de det på tilbud til 2600 kr (på babyproffsen? Er vel det som ligger på nordby..?), koster vanligvis 3500 ca mener jeg, i Sverige [:)] I Norge vet jeg ikke helt [:)]

Ka e heile navnet på setet? britax mulittech? :) vi må ha ett sete nr 2, he besafe x3 frå før.

ORIGINAL: bruskorka

Akta Graco cosmic comfort s elns..

er dette forovervendt el bakovervendt?

Begge... Den e godkjent bakover tiil... Nån å 20 kg TRUR æ

ORIGINAL: addi

ORIGINAL: pandanita

Dette har vi : besafe combi x3, i svart.

den har vi også og er veldig fornøyd

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Una84

Kan dette snus forovervendt senere? Og hva er prisen ca?

Kan snus senere [:)] Kan visst brukes helt opp til 7-8 års alder, avhengig av lengden på barna [:)] Vi kjøpte det i forrige uke i Sverige, da hadde de det på tilbud til 2600 kr (på babyproffsen? Er vel det som ligger på nordby..?), koster vanligvis 3500 ca mener jeg, i Sverige [:)] I Norge vet jeg ikke helt [:)]

Ka e heile navnet på setet? britax mulittech? :) vi må ha ett sete nr 2, he besafe x3 frå før.

Vi også, dette så jo supert ut :) Vil ha det som sete nr 2 :-)

Bruker babysetet enda, har AktaGraco så hun kan nok bruker det en stund til.
Følger med på denne tråden, så jeg får tips når tiden kommer for å bytte det ut[:)]

Back
Topp