Hvilket bilsete har dere?

LolitaSummer

"En stolt Løve Mamma"
Mailykke 2018
Hvilket bilsete bruker dere? og hva slags bil har dere?

Vi må ha nytt sete til lille tulla...og vet ikke hvilket vi skal kjøpe...?!?
Tittet en del på besafe combi....erfaringer noen?[8|]

Akkurat dette [:)]

Britax multi, Bakovervendt, opp til 25 kg. Og nakkestøtten kan justeres når gullet vokser. Og så kan man justere om de skal sitte helt oppreist eller litt vipp, samt beinstøtten kan justeres på.

Så på two way elite, men det sete ble for stort og kronglete  montere. Og så så det ikke ut som gullet satt stødig nok i det, det ble for vinglete.

ORIGINAL: Trone

Britax multi, Bakovervendt, opp til 25 kg. Og nakkestøtten kan justeres når gullet vokser. Og så kan man justere om de skal sitte helt oppreist eller litt vipp, samt beinstøtten kan justeres på.

Så på two way elite, men det sete ble for stort og kronglete  montere. Og så så det ikke ut som gullet satt stødig nok i det, det ble for vinglete.

det har vi og, bare i rød. skal ha et sete til så begge kan levere og hente oliver

Kan man det? [:D] Har det vi også, men synes hun sitter litt oppreist se [8D] Hvordan gjør vi det da? [8D]

Jeg har også dette, og er veldig fornøyd.har bare brukt det noen få ganger men snuppa sitter vedig bra i det. Hun SOVNET faktisk, noe hun ALDRI gjorde i forrige stolen (unntatt når hun var heeelt ny bebis da[8D])

Tilleggsspm: Hvor gammelt kan et sete være? Skal kjøpe brukt, men vil passe på at jeg ikke kjøper noe som er for gammelt.

Dette har vi : besafe combi x3, i svart.

ORIGINAL: pandanita

Dette har vi også, med isofix. Er veldig fornøyd så langt!

Setet står i en Mitsubishi Grandis.

Una, mener på det er en spakeliknendes sak under fotskammelen som man kan justere det på. Har ikke justert det enda, så husker ikke hvordn det er he eh!!

Oki, da får jeg titte litt neste gang vi skal ut og kjøre [:D] Akkurat nå sitter jeg og mumser baconsvor så det står etter [8D][:D] hehe..

ORIGINAL: pandanita

den har vi også og er veldig fornøyd

Kan dette snus forovervendt senere? Og hva er prisen ca?

ORIGINAL: Rock Mommy

Tilleggsspm: Hvor gammelt kan et sete være? Skal kjøpe brukt, men vil passe på at jeg ikke kjøper noe som er for gammelt.

Et sete bør ikke brukes lenger enn 8år sies det.. Grunnet aldring og etc i plast... Setet kan med årene blir "sprøtt" sies det.
Også bør du passe på at det ikke har vært i nen kollisjoner;)

Vi også må kjøpe brukt... Bilsetene er ille dyre nye synes jeg. Og finnes så mye flott brukt:)

ORIGINAL: LolitaCassandra

Kan dette snus forovervendt senere? Og hva er prisen ca?

Kan snus senere [:)] Kan visst brukes helt opp til 7-8 års alder, avhengig av lengden på barna [:)] Vi kjøpte det i forrige uke i Sverige, da hadde de det på tilbud til 2600 kr (på babyproffsen? Er vel det som ligger på nordby..?), koster vanligvis 3500 ca mener jeg, i Sverige [:)] I Norge vet jeg ikke helt [:)]

Lolita: Det kan snues fremovervendt når de er litt eldre ja. Selv om det er ett kombisete så er det anbefalt å brukes bakover så lenge som mulig for da er sikringen best i forhold til alder.

Jeg kjøpte vårt  her i byen til kr 2700 kr, mener jeg. Men de har tilbud på barnas hus nå :) (så i alle fall reklamen de hadde i helgen) Bare sjekk ut hjemmesiden de sin :) :)

Her fikk vi vite at et sete ikke må være gamlere enn 5 år.

Vi e på utkikk etter et nytt sete.

ORIGINAL: LolitaCassandra

ORIGINAL: Rock Mommy

Et sete bør ikke brukes lenger enn 8år sies det.. Grunnet aldring og etc i plast... Setet kan med årene blir "sprøtt" sies det.
Også bør du passe på at det ikke har vært i nen kollisjoner;)

Vi også må kjøpe brukt... Bilsetene er ille dyre nye synes jeg. Og finnes så mye flott brukt:)

Det er litt feil, det er 5år... Er setet eldre en 5år skal det kastes[;)]

Back
Topp