Hvilket barn i rekken venter du?

Hvilket barn i rekken venter du?

• 1.

Votes: 17 27,9%
  • 2.

Votes: 24 39,3%
  • 3.

Votes: 8 13,1%
  • 4.

Votes: 7 11,5%
  • 5.

Votes: 3 4,9%
  • 6.

Votes: 1 1,6%
  • 7. Eller flere

Votes: 1 1,6%

• Antall som har svart
    61

MammaMaya

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2025
Har inntrykk av at det er flere her som har store barneflokker ❤️ Så er litt nysgjerrig det.

Venter nr 5, men hører til mai-gruppen. Prøvde på en lignende tråd der, men ikke så mange som venter sitt 4-5-6 barn der.. kan jeg spørre hvor gamle dine er? :happy:
Mine er 13, 16 og 18 år... så en skikkelig attpåskatt i magen ❤️
Sprekt med 5 barn. Synes det er herlig å høre om store barneflokker. Får jeg mulighet blir det nummer 5 her og... men siden jeg er 40 år nå så er jeg redd jeg ikke rekker det.

Venter nr 5, men hører til mai-gruppen. Prøvde på en lignende tråd der, men ikke så mange som venter sitt 4-5-6 barn der.. kan jeg spørre hvor gamle dine er? :happy:
Så gøy med nummer 5! Vi fikk vår nummer 5 i februar, venter nummer 6 i april :Heartred

Så gøy med nummer 5! Vi fikk vår nummer 5 i februar, venter nummer 6 i april :Heartred
Wow, så artig å høre! Så spennende :Heartred Hvor gamle er dine? Er veldig spent på hvordan dette blir, da de tre yngste er ganske tette, og sistemann like tett på. :nailbiting:

Mine er 13, 16 og 18 år... så en skikkelig attpåskatt i magen ❤️
Sprekt med 5 barn. Synes det er herlig å høre om store barneflokker. Får jeg mulighet blir det nummer 5 her og... men siden jeg er 40 år nå så er jeg redd jeg ikke rekker det.
Så kjekt med en liten attpåklatt. Denne babyen blir nok høyt elsket av sine eldre søsken :Heartred

Wow, så artig å høre! Så spennende :Heartred Hvor gamle er dine? Er veldig spent på hvordan dette blir, da de tre yngste er ganske tette, og sistemann like tett på. :nailbiting:
22, 15, 13, 7 og lillegutt som døde i magen i februar. :Heartred

Back
Topp