Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter nr 5, men hører til mai-gruppen. Prøvde på en lignende tråd der, men ikke så mange som venter sitt 4-5-6 barn der.. kan jeg spørre hvor gamle dine er?Venter selv nummer 4 (første for kjæresten)
Mine er 13, 16 og 18 år... så en skikkelig attpåskatt i magenVenter nr 5, men hører til mai-gruppen. Prøvde på en lignende tråd der, men ikke så mange som venter sitt 4-5-6 barn der.. kan jeg spørre hvor gamle dine er?
Så gøy med nummer 5! Vi fikk vår nummer 5 i februar, venter nummer 6 i aprilVenter nr 5, men hører til mai-gruppen. Prøvde på en lignende tråd der, men ikke så mange som venter sitt 4-5-6 barn der.. kan jeg spørre hvor gamle dine er?
Wow, så artig å høre! Så spennende Hvor gamle er dine? Er veldig spent på hvordan dette blir, da de tre yngste er ganske tette, og sistemann like tett på.Så gøy med nummer 5! Vi fikk vår nummer 5 i februar, venter nummer 6 i april
Så kjekt med en liten attpåklatt. Denne babyen blir nok høyt elsket av sine eldre søskenMine er 13, 16 og 18 år... så en skikkelig attpåskatt i magen
Sprekt med 5 barn. Synes det er herlig å høre om store barneflokker. Får jeg mulighet blir det nummer 5 her og... men siden jeg er 40 år nå så er jeg redd jeg ikke rekker det.
22, 15, 13, 7 og lillegutt som døde i magen i februar.Wow, så artig å høre! Så spennende Hvor gamle er dine? Er veldig spent på hvordan dette blir, da de tre yngste er ganske tette, og sistemann like tett på.