¤ LyKkEliG ¤
Prøver på nr 3 :)
Dette blir min tredje å min kjæres første
Har ei jente å en gutt fra før 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm... Hva med 4. graviditet, men 2. barn?Jeg synes det er så vanskelig å svare på et slikt spm.... Jeg krysset av for at dette er vårt andre, men da vi har to små engler så er det egentlig nr 4 som bor i magen![]()
Kommer alltid til å slite litt med å svare på slike spm I framtida...
3. Graviditet, men 2. Barn jaHmm... Hva med 4. graviditet, men 2. barn?![]()
Huff... Ikke så enkelt! Men forstår tilknytningen til dine to engler, kan ikke sette meg inn i situasjonen i det hele tatt...! Men nå kommer snart lillebror/lillesøster og gjør familien komplett <33. Graviditet, men 2. Barn jaBare det at jeg fikk se tvillingene gjør at jeg føler meg som en 3.barnsmor i dag... Kommer nok oftest til å svare at jeg har to barn (etter denne fødselen), bare for å slippe å forklare.
TakkHuff... Ikke så enkelt! Men forstår tilknytningen til dine to engler, kan ikke sette meg inn i situasjonen i det hele tatt...! Men nå kommer snart lillebror/lillesøster og gjør familien komplett <3
Hehe... Tror jeg er litt hormonell gitt. Måtte felle en liten tåre av svaret ditt. Du har helt rett. Nå kommer det snart en liten krabat som gjør oss komplett.