Hvilket barn i rekken er spiren?

Nr fire. Vi skulle egentlig bare ha tre, men sånn kan det gå. Aldri si aldri. Jeg kommer til å sterilisere meg etter denne graviditeten. 
 
Spiren er nr 3 i rekken.
Om det blir siste vet vi ikke, jeg er 25 så kan jo hende jeg får lyst på en til når jeg har fått noe år til på baken. Men akkurat nå er det siste..
 
Dette blir mitt første, men sambos fjerde :)
 
Her kommer nr 2 og mest sannsynlig den siste :-)
 
Her venter vi andre mann.
Har egentlig alltid tenkt at det holder med 2. Foreløpig tenker jeg det, men utelukker ikke helt en tredjemann.
 
dette er vårt 2. :) så er planen at vi skal ha en til :):)  ELSKER å gå gravid!! <3
 
Inni her svømmer nr 2 og 3 emoticon 
og regner med det blir siste påfyll til familien, men elsker babyer så skal aldri si aldri;)
 Kan jo være at 2 på en gang får meg på litt andre tanker etterhvert da he he.

Har alltid ønsket meg 3,, men er vemodig å si det er siste gang.
 
Nr 2. Og vi får se hva som skjer etter det. Tenker at det avhenger litt av økonomi, hvor vi bor osv, for å ha barn i ulike aldre med veldig ulike behov vil være mer tidkrevende enn "bare" to som er noenlunde i samme aldersgruppe.

Jobben min gjør at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til med to en gang, så må kjenne litt på det etterhvert. Og man vet jo aldri om det begynner å rasle i eggstokkene igjen en gang i midten av 30-åra, og det er jo lenge til!
 
Back
Topp