Hvilket barn i rekken er spiren?

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Ja, jeg lurer da på om det er første, andre, tredje osv.

Har dere planer om flere, eller er det siste som er på vei?



 
Her er det jo som nicket tilsier barn nr tre som er på vei.
Vi hadde egentlig sett for oss fire barn.

Nå kom nr tre noe før vi hadde planlagt, og bekkenløsning med gangvansker påvist i uke 7 gjør dette til vårt siste barn.

Jeg skal sterilisere meg når nurket er født.
 
Dette blir vårt andre barn <3
Jeg har alltid ønsket meg to, så dette blir nesten helt sikkert siste gangen jeg er gravid.
 
Dette blir andre og sistemann;-)
 
Dette blir nr 3. og ønsket meg altid 4.
Men dette er også allerede min 6. graviditet, så ting går ikke altid som man ønsker...
Håper nå først å fullføre denne graviditeten helt til mai! :)
 

Det er nr. 2 :) 

Før denne ble laget så sa jeg at jeg ville ha 3, mannen sa han ville ha 4. Nå tror jeg kanskje at jeg ikke har lyst på flere etter denne, mens mannen i alle fall vil ha en til ;) Tror vi får vente og se:)

 
Dette er den første :-) Har ikke helt bestemt oss for hvor mange, men håper vi kan få mer enn en hvertfall.
 
Nummer 5 i rekken, og definitivt siste mann. Vi var ferdige etter 3, så kom en til, så steriliserte mannen seg, også kom denne her.
Jeg skal sterilisere meg etter fødsel.
 
Her blir det nr 2 i rekken. Vi har ikke helt bestemt oss for hvor mange vi ønsker oss, tar nå en av gangen.. mulig det blir en 3. også etterhvert, om vi får det til da..
 
Dette er nr 2 og sistemann.

Alltid sett for meg at jeg skal ha 2 barn.

Mannen vil også ha 2.
 
Dette er nummer to i rekken av gull og jeg håper denne kommer som planlagt i mai, og hvis h*n gjør det, så sier vi stopp der. Vi har alltid ønsket oss to og vi er begge 33 år, så det er nok liten sjanse for at det kommer noen atpåklatt her i gården ;)
 
Dette er nummer to og sistemann.
 
Dette er nummer to og trolig sistemann. Jeg har vel egentlig ønsket meg 3 barn, men jeg er ikke veldig glad i å gå gravid så jeg vet ikke om det blir en runde til. Mtp hus osv passer det også best med 2 barn siden vi bare har 3 soverom.

Nå skal jeg aldri si aldri, kan hende jeg blir babysyk igjen når minstemann nærmer seg 2 år :) Vi har vært usannsynlig heldige og lykkes på første forsøk begge gangene, det føles derfor enklere å planlegge en evt. tredjemann. Jeg tenker forsåvidt også at hvis nummer 2 også blir en gutt, er det større sannsynlighet for at vi prøver oss på en 3 i håp om at det blir en liten jente. Som sagt, jeg skal aldri si aldri :)
 
Dette er nr.3 og sistemann.
 
Dette er tredje og sistemann. 
 
Dette er andre mann og den sist. Hadde egentlig lyst på tre, men jeg har hatt så mange plager både denne gangen og forgie gang, så jeg orker nok ikke å gå gjennom dette ennå en gang etter dette.
 
Dette er vår første. Blir iallefall søsken, men får se om det blir 2 eller 3 totalt :) 
 
Back
Topp