Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HeDa
tja,disse går til 25 kg,noe som er en fordel,da kan de sitte bakover lenge(mulig fler også,men husker ikke)Bra seter alle sammen
britax two way elite
akta graco cosmic comfort S
britax multitech
så har du de som går til 18 kg
akta graco duologic
besafe izi kid
også bra seter.Finnes mange fler,men er vel disse setene som er mest kjent og brukt.(som jeg vet om)
MEN,det viktigste,ta med bil og barn og prøv i bilen.Ikke alle seter står like bra i alle biler og da hjelper det ikke om det er et bra sete[:)]
ORIGINAL: neselo
Lurer på noe annet.. barnet ditt er 6 mnd? Skal dere bytte over allerede nå, eller bare kjøpe sete nå for å ha det klart når h*n trenger? Her brukte vi 0-13 kilo stolen til han var rundt 13 mnd. Husk at babyen må klare å sitte ordentlig selv før dere går over til større sete[:)]
ORIGINAL: Mocco
ORIGINAL: Torben sin mamma
ORIGINAL: *Nymåne*
Vi har Britax Multitech. Kjøpte det fordi vi ville ha et som går til 25 kilo, for å kunne ha han bakovervendt lengst mulig!
ja for det er vel det som er hoved forskjellen på britax og besafe? Kiloene altså..[:)]
Ikke alle Britax seter har isofix, noe som og veide opp for oss[:)]
tja,disse går til 25 kg,noe som er en fordel,da kan de sitte bakover lenge(mulig fler også,men husker ikke)Bra seter alle sammen
britax two way elite
akta graco cosmic comfort S
britax multitech
så har du de som går til 18 kg
akta graco duologic
besafe izi kid
også bra seter.Finnes mange fler,men er vel disse setene som er mest kjent og brukt.(som jeg vet om)
MEN,det viktigste,ta med bil og barn og prøv i bilen.Ikke alle seter står like bra i alle biler og da hjelper det ikke om det er et bra sete[:)]
men eg ser britax twoway elite er billigere enn de andre, er det en grunn for dette? [:D]
ORIGINAL: Mocco
ORIGINAL: *Nymåne*
Vi har Britax Multitech. Kjøpte det fordi vi ville ha et som går til 25 kilo, for å kunne ha han bakovervendt lengst mulig!
ja for det er vel det som er hoved forskjellen på britax og besafe? Kiloene altså..[:)]
Ikke alle Britax seter har isofix, noe som og veide opp for oss[:)]
nei,ikke som jeg vet....det kommer ihvertfall godt ut i tester.Det er lett å montere og det er av de som varer lengst i forhold til rygglengden/selehull.Men det er jo et mindre sete om man ser på utseende da,er jo ikke den "basen"som bugger opp under ol.så kanskje det gjør det litt billigere?
nei,ikke som jeg vet....det kommer ihvertfall godt ut i tester.Det er lett å montere og det er av de som varer lengst i forhold til rygglengden/selehull.Men det er jo et mindre sete om man ser på utseende da,er jo ikke den "basen"som bugger opp under ol.så kanskje det gjør det litt billigere?
Nei det er det som gjør at eg heller litt mot besafe, for det så mye tryggere ut med bedre nakkestøtte og bedre støtte i hele setet egentlig..