Hvilket bæresjal?

Kaktusen<3

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Jeg tenkte å kjøpe et bæresjal denne gangen. Og står mellom Babylonia Tricot-Slen eller Ergobaby Hybridsjal :) Har dere noen erfaringer med noen av de?

Ingen erfaringer med noen av de, men tenkte selv å kjøpe mobywrap :) Mest fordi det er enkelt å få tak i brukt :P

Anbefaler å melde deg inn i norsk bæregruppe og kjøp og salg av bæretøy. På første får du spurt om disse to. På den andre får du kjøpt brukt. Kjøpte nettopp et elastisk sjal derifra. Ukjent merke for meg da, men betalte kun 200 kroner. Så skal vi se om jeg kjøper vevd eller bruker ergobaby som jeg har fra før :)

Ikke prøvd noen av merkene. Er selv veldig fornøyd med didymos sine vevde. Skal erverve med et kort sjal og en ny ringslynge denne gangen :)

Ingen erfaringer med noen av de, men tenkte selv å kjøpe mobywrap :) Mest fordi det er enkelt å få tak i brukt :P
Har tenkt på det jeg også, men synes det er så vanskelig og velge er jo såå mye og velge i :confused: :P

Anbefaler å melde deg inn i norsk bæregruppe og kjøp og salg av bæretøy. På første får du spurt om disse to. På den andre får du kjøpt brukt. Kjøpte nettopp et elastisk sjal derifra. Ukjent merke for meg da, men betalte kun 200 kroner. Så skal vi se om jeg kjøper vevd eller bruker ergobaby som jeg har fra før :)
Okei takk, det skal jeg gjøre :D Synes det er vanskelig og velge og vite hvem som er bra :)

Tricot slen er veldig tykt, så om du er varm av deg ville jeg heller kjøpt et tynnere. Et du kald av deg et det kjempefint :)

Back
Topp