AB Forumet er livet 15 Mar 2008 #1 hvilket apotek er det man kan få sånn pakke med babyting når man er gravid??[8|]
¤ ¤Lotte¤ Elsker forumet 15 Mar 2008 #2 Det er vel både på Apotek1 og Allianse, og sikkert flere jeg ikke kommer på navnet på. Men man får bare en pakke etter slik jeg har forstått det?
Det er vel både på Apotek1 og Allianse, og sikkert flere jeg ikke kommer på navnet på. Men man får bare en pakke etter slik jeg har forstått det?
AB Forumet er livet 15 Mar 2008 #3 ORIGINAL: toblirtre Det er vel både på Apotek1 og Allianse, og sikkert flere jeg ikke kommer på navnet på. Men man får bare en pakke etter slik jeg har forstått det? ja, er bare en pakke.. fikk til forrigemann, kunne bare ikke huske hvilket apotek[:D]
ORIGINAL: toblirtre Det er vel både på Apotek1 og Allianse, og sikkert flere jeg ikke kommer på navnet på. Men man får bare en pakke etter slik jeg har forstått det? ja, er bare en pakke.. fikk til forrigemann, kunne bare ikke huske hvilket apotek[:D]
R Reduce Forumet er livet 15 Mar 2008 #4 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex
AnetteN Forumet er livet 15 Mar 2008 #5 Det er samme hvilket apotek du henter det på. Har ikke noe å si hvilken kjede det er. Alle kjedene har babypakken[:D]
Det er samme hvilket apotek du henter det på. Har ikke noe å si hvilken kjede det er. Alle kjedene har babypakken[:D]