Hvilket ammeinnlegg

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Er best? Og er det særlig forskjell på passform?

Jeg vet bare hvilken jeg absolutt ikke liker, og det er libero :-P
Var ikke super fornøyd med medela og avent heller, men det gikk ;-)

Jeg liker Natusan sine. Libero og Änglamark sine bare krøllet seg synes jeg. Avent sine er også gode, men litt for dyre for min smak..

Bruker natusan sine, syns de er veldig ok. Har vaskbare i bambus og ull også, men de liker jeg ikke, brukes kun dersom jeg trenger holde puppene ekstra varme utendørs :p

Og jeg liker absolutt ikke Natusan sine best. Synes de er for små og klumpete på en måte. Liker libero og anglamark sine best;) det er nok en smaksak som du ser

Og jeg liker absolutt ikke Natusan sine best. Synes de er for små og klumpete på en måte. Liker libero og anglamark sine best;) det er nok en smaksak som du ser

Hehe ja.. En ting er kanskje oppsugingsevne, noe annet passform.

Jeg brukte ullinnlegg fra joha med lomme. Hadde engangsinnlegg inni dem :)
Ble brukt året rundt her;)

Jeg liker Natusan på dagen, og Libero på natten :) lekker en del så må sove med bh, og siden puppene sklir litt frem og tilbake når man ligger på siden synes jeg Libero side er bra :) de er ganske store så nippelen er dekket hele natta :)
Natusan er litt mindre og har mye mindre sånn overflødig kant(der det ikke er pad, bare "papir") så det synes ikke utenfor bhen :)

Har ullinnlegg og, men lekker bare igjennom, så bruker det kun om det er antydning til brystbetennelse :)

Jeg har prøvd medela, natusan og libero. Jeg er veldig fornøyd med natusan sine:) men føler også medela holder en del mer, men er jo dyrere.

Back
Topp