Hvilket 9 -25 sete i midten bak?

¤Tebsil¤

Elsker forumet
Er på jakt etter et sete som kan monteres i midten bak. Har forstått at f.eks Two-way elite må hvile mot framsetet for å stå støtt, så lurer på hvilke bakovervendte seter som passer til å stå i midten? [:)]

Dyttelidytt

Jeg skal prøve britax hi way i morgen, håper det går[:)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

Jeg skal prøve britax hi way i morgen, håper det går[:)]

ja det var det setet het[8D]samme har jeg...

Jeg har hatt mitt Akta Graco Cosmic Comfort i midten med 2punkts sele. Men vet ikke hvordan den foten vil stå i alle biler.. jeg hadde rett gulv i midten i min bil. Stod som fjell. Cosmic Comfort S går til 25kg også i baksetet. Mens den gamle Cosmic uten S kun går til 25 i forsetet og 18 i baksetet. Så ja... er til 25 de man kjøper i dag iallefall :)

Hvilken bil har dere?
Vi har toyota hiace og har britax hi way 0-25 kg, i midten bak. Visst du har sånn klump i gulvet går ikkje det setet tror eg.

ORIGINAL: eplemos

Hvilken bil har dere?
Vi har toyota hiace og har britax hi way 0-25 kg, i midten bak. Visst du har sånn klump i gulvet går ikkje det setet tror eg.

Citroen Grand Picasso, gulvet er flatt. Er det forankringsseler eller støttebein på det?

ORIGINAL: ¤Tebsil¤

ORIGINAL: eplemos

Hvilken bil har dere?

Citroen Grand Picasso, gulvet er flatt. Er det forankringsseler eller støttebein på det?

begge deler[:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har hatt mitt Akta Graco Cosmic Comfort i midten med 2punkts sele. Men vet ikke hvordan den foten vil stå i alle biler.. jeg hadde rett gulv i midten i min bil. Stod som fjell. Cosmic Comfort S går til 25kg også i baksetet. Mens den gamle Cosmic uten S kun går til 25 i forsetet og 18 i baksetet. Så ja... er til 25 de man kjøper i dag iallefall :)

Vet du om det tar stor plass i bilen? [:)]

ser du har flatt gulv. da hadde jeg prøvd cosmic comfort s altså. bein og seler som kan festet i seter foran, ringer i gulvet eller under setet i "beina". Trenger ikke stå mot setene foran.

Back
Topp