Hvilken Voksipose har dere?

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Og er dere fornøy med den? Fikk spørsmål om vi ville ha en voksipose til mini til jul, noe vi ble veldig glad for! men da jeg ikke hadde satt meg noe særlig inn i posene trodde jeg det bare var en type med glidelås.. har fått en Voksi Classic med masse knytinger og brettinger og som virker ganske stor og klumpete i vognen vår.. Er dette noe å iritere seg over, eller er de andre ganske like? Er den egentlig supergod? Virker veldig lun og varm, men ganske styrete å knyte riktig.. Noen som har prøvd flere? Ble jo kjempeglad over å få en pose til mini, men ergrer meg grønn over at jeg ikke satt meg litt mer inn i alternativene først... :p
 
Har voksi city - elsker den! God og myk, ikke klumpete. I tillegg liker jeg st det er en glidelås på midten og ikke sånn som på voksi urban.
Voksiposene er VELDIG varme, så jeg synes det er vanskelig å regulere temperaturen hvis det nærmer seg 3-4 plussgrader. Men det er fortsatt for kaldt for vår/høst-pose...
 
Og er dere fornøy med den? Fikk spørsmål om vi ville ha en voksipose til mini til jul, noe vi ble veldig glad for! men da jeg ikke hadde satt meg noe særlig inn i posene trodde jeg det bare var en type med glidelås.. har fått en Voksi Classic med masse knytinger og brettinger og som virker ganske stor og klumpete i vognen vår.. Er dette noe å iritere seg over, eller er de andre ganske like? Er den egentlig supergod? Virker veldig lun og varm, men ganske styrete å knyte riktig.. Noen som har prøvd flere? Ble jo kjempeglad over å få en pose til mini, men ergrer meg grønn over at jeg ikke satt meg litt mer inn i alternativene først... :p
Hadde Voksi Classic og Urban til storesøster, har Urban nå til minsten. Favoritten er Urban, jeg synes den virker lunere i vogna og man slipper alle de knytingene ;)
Urban har ull i underdelen og kommer med forlengerdel. Kan derfor brukes lenge, frem til ca. 6 års alder. Super sovepose (ute) :)
Fordelen med Classic er at den kan knyttes på ulike måter, og åpnes helt slik at den kan brukes som underlag/ leketeppe.
 
Voksi urban, veldig fornøyd :D
Leste at den fikk sekser på TV2 hjelper deg..
 
Urban!
 
Back
Topp