Hvilken vognpose??

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Jeg trodde jeg skulle ha voksi urban denne gangen også, vært veldig fornøyd med det til de to andre. Men nå ble jeg litt usikker:hilarious:
Hvilken pose skal du ha, og hvorfor?
 
Voksi urban, siden vi har den fra før:) vi har en hjemme og en i barnehagen.
 
Vi har en Voksi Urban og EasyGrow Nature. :) Er veldig fornøyd med begge, men synes Easygrow er mest praktisk da den åpnes på midten, og ikke på sidene som Voksi Urban.
 
Vi har Lun fra Reflex. Har god erfaring med den fra førstemann :)
 
Har en voksi city, reflex lun og buppa brand foxy. Godt fornøyd med alle 3 men selger nok en av de når jeg får bestemt meg for hvilken vi vil bruke denne gangen :happy:
 
Jeg har kjøpt voksi Explorer. Den er en blanding av voksi city og urban. Bor i Bergen og her er det aldri veldig kalde vintere så Explorer modellen vil nok passe bra. Blir det kaldt bruker jeg bare et ekstra ull teppe , mer klær på baby el. :)
 
Vi har kjøpt Easygrow
 
Ticket to heaven vognpose fra mellomste. Ikke den varmeste posen men bor i Bergen så har ikke de kaldeste vintrene. Strikker også vognteppe som jeg kommer til å bruke på de kaldeste dagene.
 
Har kjøpt voksi city vognpose og voksi move bilstolpose, men det var mest fordi disse var på salg. Synes begge virker veldig bra uten at jeg vet for mye om sånt, er åpning midt på på begge to.
 
Easygrow nature, easygrow lite og voksi move bilstolpose. Har de to første etter første barnet og kjøpt bilstolpose brukt.
 
Jeg var veldig fornøyd med voksi city til førstemann så har tatt vare på den og skal bruke den igjen nå. Ble aldri for kaldt i den posen i hvert fall.
 
Jobber i barnehage og har da fått testet mange ulike vognposer. Jeg skal definitivt gå for Easygrow Nord sin vinterpose. Den er god og varm, samt at man da slipper å kle barnet med alt for mye tøy. Holder med ullundertøy og lue/votter. Man kan også bytte ut dun-innholdet i posen til en lettere variant slik at posen kan brukes litt andre årstider også:)
 
Jeg trodde jeg skulle ha voksi urban denne gangen også, vært veldig fornøyd med det til de to andre. Men nå ble jeg litt usikker:hilarious:
Hvilken pose skal du ha, og hvorfor?
Den er forresten på tilbud på barnas hus til 20 prosent :happy: Jeg bestilte på nett, for når jeg var der sto det ikke at det var tilbud, selv om jeg kunne velge klikk og hent med tilbudspris:wacky:
 
Den er forresten på tilbud på barnas hus til 20 prosent :happy: Jeg bestilte på nett, for når jeg var der sto det ikke at det var tilbud, selv om jeg kunne velge klikk og hent med tilbudspris:wacky:
Jeg har faktisk akkurat kjøpt, men takk:D her ble det kjøpt en pent brukt via finn. Det her blir sistemann, så gidder ikke kjøpe alt nytt.. tar en god vask, lufter og rens, så tipper jeg den blir god som ny :)
 
Back
Topp