Hvilken vognpose?

ssilje

Betatt av forumet
Heii, jeg har kun vintervognpose, og skal absolutt kjøpe en litt tynnere, men hvilken anbefaler du?
Og har dere noen tips til hva jeg kan gjøre i mellomtiden? Føler jeg koker ungen når vi er ute [emoji27]

Vi har lammeskinn i bunnen og så har vi en dyne over. I dag har det vært veldig varmt og skinnende sol, så da brukte vi bare et pledd oppå han. Han var varm og god da han våknet. :-)

Vi har lammeskinn i bunnen og så har vi en dyne over. I dag har det vært veldig varmt og skinnende sol, så da brukte vi bare et pledd oppå han. Han var varm og god da han våknet. :-)

Har tenkt det selv, men skal man ha det vogntrekket over? Eller er det bare om det blåser? Så mye å tenke på [emoji23]

Vi bruker en lett vogndyne. Sluttet med vinterpose for godt over en måned siden etter at han dukket opp søkkvåt.
a4e31e4c4923344c13e195e13cbda13b.jpg

Kommer ikke til å kjøpe vårpose. Har lammeskinn i bunn og teppe over, og så vogntrekket over der. God og varm [emoji4] Prøvde med dyna en periode, men det ble altfor varmt, i tillegg til at mini presterte å dra dyna over hodet og ikke fikk den vekk igjen. Vet ikke hvem som var mest stressa da jeg røsket den vekk; han eller jeg [emoji15]

Jeg har lammeskinn i bunnen og varierer mellom pledd og dyne alt etter hvor varnt/kaldt det er. Pleier dra vindtrekket over.

Jeg bruker dyne med et pledd over, og så tar jeg bort det ene eller andre hvis jeg kjenner han blir for varm. Har som oftest på hanullbody og strømpebukse, samt ei strikka jakke og lue. Han er ganske varm av seg, så posen er lagt bort her og. Siden jeg har vogndyne gidder jeg ikke å kjøpe pose i tillegg.

Hvis jeg ikke husker helt feil bor vi på nesten samme sted, og her er det jo veldig varmt i sola om dagen. Jeg har lagt han i skyggen med dyne når han skal sove, i sola har det holdt lenge for han med et teppe.

Har tenkt det selv, men skal man ha det vogntrekket over? Eller er det bare om det blåser? Så mye å tenke på [emoji23]
Vi har Stokke-vogn og bruker vogntrekk for å hindre at han faller ut og for å skygge mot solen. Trekket er lysegrått så mindre varmt enn et trekk i sort. På dagtid har vi gjerne lett dyne over og ender ofte med å trekke den ned i bunnen av vognen fordi det blir for varmt. Om trekket hadde vært mørkere hadde jeg droppet det på solrike dager

Vi har Nordlys vognpose med saueskinn til vinteren som vi pakket bort for rundt en mnd siden. Har siden da brukt en vår/høst pose med fleece inni fra Carena, men tenker allerede nå på å legge den bort fordi den er så varm.

Så etter min mening tror jeg ikke du trenger noen pose til "mellomstadiet". Like greit å bruke dyne/teppe og ta på trekket på vognen:)

Dyne/pledd. Jeg kler hvertfall ikke på ungen min mer enn pysj og dyne om natta og da er det 18 grader på soverommet. Når det er over 20 grader ute om dagen kunne det ikke falt meg inn med mer i vogna heller. Kjenn etter hvor varm ungen er i nakken.

Vi har sommerinnlegg til voksiposen (classic). Så vi tar ut innmaten og bytter det ut med en tynnere innmat, rett og slett. Hos oss er det ikke mer enn maks 7-8 grader i sola foreløpig da, men er jo selvsagt varmere nedi vogna. Han har fleecedress inni posen, og da det plutselig ble kjøligere igjen hadde jeg et ullteppe inni også, men da syns jeg han kjentes ekkelt varm ut da jeg tok ham opp. Var ikke svett i nakken, men liksom svett på kroppen.

Kommer til å bruke dyne når ho enda bruker vognbaggen, men i sportsdelen blir det easygrow lite [emoji2]

Hadde tenkt å kjøpe vårpose, men kan godt hende at han ligger i bagen hele sommeren (istede for sportsdal), og da ser jeg ikke poenget. Lurer litt på å kjøpe en dyne, foreløpig er drt bare pledd. Og det trekket oppå da [emoji5]

Bruker kun dyne nå

Bruker ikke pose lenger, har ull i bunn og teppe eller dyne og varierer etter temperatur og bekledning. Lille her er supervarm kan det virke som..

Back
Topp