Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dyne
Vi har lammeskinn i bunnen og så har vi en dyne over. I dag har det vært veldig varmt og skinnende sol, så da brukte vi bare et pledd oppå han. Han var varm og god da han våknet.![]()
Jeg har det bare over hvis det blåser.Har tenkt det selv, men skal man ha det vogntrekket over? Eller er det bare om det blåser? Så mye å tenke på [emoji23]
Vi har Stokke-vogn og bruker vogntrekk for å hindre at han faller ut og for å skygge mot solen. Trekket er lysegrått så mindre varmt enn et trekk i sort. På dagtid har vi gjerne lett dyne over og ender ofte med å trekke den ned i bunnen av vognen fordi det blir for varmt. Om trekket hadde vært mørkere hadde jeg droppet det på solrike dagerHar tenkt det selv, men skal man ha det vogntrekket over? Eller er det bare om det blåser? Så mye å tenke på [emoji23]
Det kommer jo an på hva du har kledd ungen i, hvor varmt/kaldt det er ute og om ungen er varm eller kald, og på tykkelsen på dyna.. Kjenn bak i nakken for å avgjøre hva du skal gjøre.Men skal jeg da ha det trekket over?