Hvilken vognpose skal du ha?

Ane_Rikke

Glad i forumet
Den jeg hadde til vesla var jeg så strålende fornøyd med! Det var et sånt billigmerke, boz eller noe sånt? Den hadde lammeull i liggedelen, og dun over. Og den overdelen kunne man både dele i 2 (så man kunne brette de til siden), eller ta de helt av. Hadde store planer om å bruke den denne gangen også, men jeg syns fyllet har blitt litt tynt etter et par vask... Så jeg vurderer altså ny, men finner ingen som ligner! Jeg liker de oldenwalder-posene, men de er bare i dun, ikke noe ull... og jeg vil jo ha ull i bunn... de jeg finner med ull i bunn er så åpne rundt hodet, eller så har de ikke dun "på toppen"... Også vil jeg ha en som det er litt lengde på...

Hvilken type skal du ha, og hvorfor akkurat den?

Jeg har fått vognpose fra Brio :) Aner ikke noe om den..men er så liten at jeg neppe får brukt den så lenge. Får sydd vognpose slik jeg vil ha de siden min storesøster kan det :D Hun sydde flere til sin sønn i fjor, så her blir det bestillinger av flere forskjellige :)

Vi har en kjempe fin LilleLille-pose fra eldstemann med ull dyne inni, den kan snurpes i toppen, men liker egentlig Odenwalder-posen vi fikk med på søskenvogna bedre, den snurper seg myker hvis du forstår :) Ved behov for ull under kan man jo legge et lammeskinn inne i posen, men her har det ikke vært behov, begge mine har holdt seg gode og varme i posen :)

Regner med at vi bruker LilleLille-posen den første vinteren og Odenwalder-posen når andremann ikke trenger den lenger, han sover jo i bhg enda og kommer sikkert til å gjøre det litt etter babyen kommer også.

Utenom dette har vi en buggysnuggle-pose til varmere årstider :)

Bruker nok Odenwalderposen fra sist. Har et ullskinn inni den, jeg. Så får jeg ull nederst og likevel snurpet godt.

Har voksi classic og eisbarchen poser fra junior var liten. Har også en 7 a.m enfant medium vinterpose og en eisbarchen sommerpose som jeg har kjøpt nå.

Jeg har kjøpt Kaiser lammeskinn pose som man kan dele i 2. Den ser utrolig god ut og fått anbefalt den av venninder med både 2 og 3 unger, de har brukt den til alle så satser på jeg blir fornøyd :)

Jeg får tilsydd en skinnpose fra fra tante som jeg bodde i fosterhjem hos, og så kjøper vi RisaRosa, de er så ut

Jeg har en ullpose med skinn fra når jeg var liten. I tillegg har vi en voksi urban, og en med knyting (til barnehagen). Det er det kjedelige når det ikke er førstemann, alle slike ting er på plass. Det er jo så mange fine poser :)

Kjøpte en på babyshop til 250 kr. Lik som storebror, men da kosta den 1800 kr, så greit med opphørssalg :-) husker ikke merket da, men storebror var alltid god og varm :-)

Vurderer å koste på meg en risarosa, men da hadde det vært greit å vite kjønn :-p

Vi har oldenwalder pose som storebror hadde, fornøyd med den så nestemann skal også bruke den :-) hadde lammeskinn under posen.

Har en lammeskinspose som har gått i arv etter mormor. Så den er vel rundt 64 år eller noe. Å så skal min tante strikke og sy en risarosa inspirert pose. Til eldste tenkte jeg bare å bruke basson baby posen jeg kjøpte til å ha i BHG. Og når babyn blir såpass stor at h*n må ha seler og over i sportsdel så kjøper jeg enda en basson baby pose :)

Vi har en fra samboeren min var liten , den er 28 år gammel og ser helt ny ut! Kan se ut som brunt skinn med ull inni ! Og en pen brodering utenpå! Ihvertfall så er den veldig fin! Hehe :)

Back
Topp