Hvilken vognpose skal dere ha?

Blir easygrow her også :) men den kommer nok ikke i hus før til høsten gitt :)

Jeg brukes samme som sist, Voksi Classic. Fikk anbefalt den siden vi ønsket en som også var varm nok til bruk i pulk.Vinterdynen er i ull i motsettning til mange som er i dun eller dun og ull. Men jeg liker kanskje formen på de andre voksi posene bedre. Og det hender jeg blir gal av knytingen og ønsker meg en glidelås. Samtidig har den mange fordeler. Knall som liggematte på hytta osv=)

Bruker skinnposen som pappan brukte. Det samme gjorde jenta vår, men savnet veldig glidelås så svigermor skal trekke den om å sette inn glidelås. I bgh bruker jeg en odenwald pose til jenta vår nå så da får vi se om hun er ferdig med sovinga til lillebror begynner i bhg..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Er det vanlig å bruke dyne til sommeren og voksipose til høsten/vinteren?

Vi har en odenwalder dupose fra før. Veldig fornøyd med den :-)

Vi skal kjøpe en voksipose, tror jeg... Ellers har vi en lammeskinnspose som kan brukes til langt på høsten :)

Har etter jentene,voksi:-) men bruker dyne/teppe om sommeren:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

blir dyne frem til senhøsten og så en voksi city tipper jeg - om vi ikke arver fra tanteungene.....

Svigermor har sagt "fus" på å kjøpe voksipose til oss ^^

Men tenker også dyne på sommern.. Tenkt så varmt og klamt i en sovepose :S

Bruker gammel saueskinnspose første vinteren og voksi classic andre året. Har alt etter storebror. Husk at voksipose kun skal brukes ved kuldegrader! Små barn blir lett for varme, så en lett dyne holder lenge på sommeren. De varmeste sommerdagene holder det ofte med et teppe.

Vi har en odenwalder pose etter storebror, så den blir vel brukt fra senhøsten av :)

Back
Topp