hvilken vognpose har du?

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Eller hvilken vognpose anbefaler du? Og hva er prisen?[:)]

jeg har både voksi og lammeskinnspose, begge to er alt for store synes jeg, neste gang vil jeg ha den odenwalder posen, ser genial ut!
både voksien og ullposen ligger på ca 1200 kr, tror den andre er litt billigere, om jeg ikke tar helt feil

har en voksipose
en hjemmesydd
softbag gjort om til vognpose med lammeskinn i

voksiposen bruker jeg ikke fordi det ikke går an å få seler i den uten å ødelegge den
den hjemmesydde er ikke SÅ tjukk men duger nå som det ikke er så kaldt, dessuten er den fiiiiiin og hjemmesydd av venninna mi [:D]  så den har jeg i vogna vi bruker hjemme og skinnfell og softbag er i vogna i barnehagen..

b.o.z.z. står det på lappen [:)] kjøpt på kids & care for 800 og noe, er veldig fornøyd [:D]

ORIGINAL: Novembergull

jeg har både voksi og lammeskinnspose, begge to er alt for store synes jeg, neste gang vil jeg ha den odenwalder posen, ser genial ut!

har en voksi, kan si jeg bare HATER den[:-] stor og klumpete.. odenwalder.. inn å sjekke på nettet[:)][:)] takk

Jeg har voksi, men har kjøpt Odenwalder nå med bamse inni[:D]

Har saueskinnspose. Aner ikke hva den kosta[:D]

ORIGINAL: Emmeline

Jeg har voksipose i barnehagen og kaiser lammeskinnspose hjemme. Har hatt Odenwalder posen og en 7 am pose(har den enda og da, men en venninne skal ha den) Er absolutt mest fornøyd med lammeskinnsposen. Småen elsker å sitte i vogna nå saom han har den rundt seg.

tror jeg vil ha en god og deilig saueskinnspose...[:D][:D]

ORIGINAL: oslojente1980

den har jeg også.kostet nermere 2000 kr for har den lange.[:)]

har to stk en saueskinnspose den kostet 2000 kr
en ticket to heaven pose den koster 1099 men var på tilbud til 699[;)][;)]

Vi hadde en voksipose, men solgte den igjen, for makan å klumpete og dum den var å bruke. Nå har vi en Crist lammeskinnspose som kosta 2000 trur jeg, og den er jeg kjempefornøyd med[:)]

bra det ikke er bare meg som synes voksi er noe møkk[;)] kanksje det dukker opp noe salg en gang om noen mnd, før jeg trenger en good pose[8D]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: oslojente1980

den har jeg også.kostet nermere 2000 kr for har den lange.[:)]
den samme her,bet 1800 for den[;)]Er kjempefornøyd[;)]

Vi har en thermopose fra reflex, med avtagbart lammeskinn i bunn (var på halv pris til 900 kr)
og en Kaiser langhåret lammeskinnspose (fått i gave, så vet ikke pris)

ORIGINAL: Mamman til Emil

Har denne:

Pluss en saueskinnspose fra når jeg var lita[:)]

finnes disse uten sånn bamse?? hehe, litt sær..

Vi har en Odenwalder pose og en 7 A.M pose[:)] Kjempefornøyd med begge, har 7 AM i vogna hjemme og Odenwalder i bhg[;)]

har voksipose..
med både vinter og sommerdyne..
jeg betalte 1999,- for den
ELSKER DEN!

så har vi quinnyposen..dem kosta vel 600,-

Vi har voksipose og så har vi en pose som Kavring på februar 07 forumet
Sydde til oss[8D]

Voksipose (mørkblå, lei den fargen nå [:'(])

Back
Topp