Hvilken vognpose har du?

ma15&17

Gift med forumet
Marsmellows-15
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Er du fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg har risarosa, men må handle ny pga at jeg straks trenger hull til seler i tillegg til at jeg vil ha en som tåler vann.
 
Har lammeskinnspose fra Nøstebarn. Kjempefornøyd!! Nå i sommer har jeg tatt av fronten og kun brukt bunnen med teppe over. Før sommeren brukte jeg hele posen med ett lag klær inni. Den har nylon på utsiden så er ikke vanntett, men vannavstøtende og har hull til seler bak :)
 
Har denne i sort fra Bugaboo som har to overdeler (dun og sommer), den har også hull til selene på sportsdelen og er vannavstøtende ☺️
 
Har voksi city, er superfornøyd. Men jammen meg usikker på om det er hull til seler jeg! Håper da det?
 
Jeg har en ullpose fra Lille lille. Syns den er fantastisk og har brukt den både sommer som vinter med eldste
af53696ebee0db95e2930f85e96b9beb

Og så har jeg high performance posen fra bugaboo som jeg også er glad I.
165377f2a27f9e0f1f61d34b3a3fb34c

Ellers så har jeg en bilstolpose og en lammeskinnspose.
 
Vi har en voksi pose men ikke begynt å bruke den. Men den jeg har er gammel og uten hull til sele så må vell gjerne kjøpe en egen sele xD
 
Har voksi city, er superfornøyd. Men jammen meg usikker på om det er hull til seler jeg! Håper da det?
Var ikke hull på min pose fra Lillelille. De hadde gjort klart alt og sydd til, men måtte klippe hullene selv.
 
Var ikke hull på min pose fra Lillelille. De hadde gjort klart alt og sydd til, men måtte klippe hullene selv.
Kanskje sånn på den jeg har og da, gidder ikke å gå på loftet å se nå :p Men det er vel greit nok det da, må jo nesten klippe hull da, for vil tro vi kommer til å bruke posen i vinter og.
 
Kanskje sånn på den jeg har og da, gidder ikke å gå på loftet å se nå :p Men det er vel greit nok det da, må jo nesten klippe hull da, for vil tro vi kommer til å bruke posen i vinter og.
Hehe. Godt å vite at det ikke bare er meg som syns det var litt for godt å sitte I sofaen.:D
 
Har voksi city, er superfornøyd. Men jammen meg usikker på om det er hull til seler jeg! Håper da det?

Det er ikke huller i posen, men åpninger du kan "sprette opp" til seler slik at det ikke skal trekke unødvendig med kald luft når posen ikke brukes med seler :) Elsker den posen!
 
Voksi urban. Den har en forlengerdel så den kan brukes lenge! :)

Der var alt gjort klart til hull i ryggen, men tok hull selv :)

Superfornøyd med den, og d var eldstejenta og når hun brukte den :D
 
Easygrow dun, ganske fornøyd. Svigersøsteren min som var på besøk fra Danmark lånte den mens hun var her og var veldig fornøyd.
 
Hehe. Godt å vite at det ikke bare er meg som syns det var litt for godt å sitte I sofaen.:D

Sofaen er god etter middag :) Måtte opp på loftet etterhvert likevel, så da fikk jeg sjekka.

Det er ikke huller i posen, men åpninger du kan "sprette opp" til seler slik at det ikke skal trekke unødvendig med kald luft når posen ikke brukes med seler :) Elsker den posen!
Fant ut det ja, så lurt :) Hun må snart over i sportsdelen, hun fyller hele bagdelen i lengden nå.. Men da får vi brukt posen i vinter og :)
 
Har voksi city, er superfornøyd. Men jammen meg usikker på om det er hull til seler jeg! Håper da det?
Jeg kjøpte den i dag faktisk, litt impuls men synes den var ganske fin. Det er hull til seler og antiskli på rygg :D
 
Har Odenwälder Holly til sportsvognen, og hadde lammeskinnspose med cordfløyel i vår. Veldig fornøyd med Odenwälderen, synes den er så søt med den bamsen inni :)
 
Back
Topp