Hvilken vogn

Rakkerungen

Glad i forumet
har dere jenter? Lurer så fælt på hva slags vogn jeg skal kjøpe til å bruke i barnehagen/shopping..
Skal ikke være for dyr...

Vi har en brio race vogn. Den er helt grei. Ikke full liggestilling, men kan legge ryggen ganske langt ned, og Marie sover godt i den. Vi kjøpte den på salg, så den var veldig billig der i alle fall... hehe:)

men vogn er vanskelig ja.. har lyst på så mange vogner jeg, men orker ikke bruke opp alle sparepengene våre på det..:P

Foreløpig har vi kun en Brio kombi. Men venter på en OTH Uban Jungle. Hvis du vil ha en billig vogn, så anbefales ikke den...

Men hadde en Carena Sprint som var helt grei. Finnes ofte på salg og har full liggestilling[:)]

vi ska kjøp ei emaljunga trilla.. syns dæm verka kjæmpe god å trill. har idag ei simo combi, å nå lignanes som carena. den e eg ikke fornøyd med, e hellt forfærdelig å trill..

ORIGINAL: Trønderpia82

jeg har lyst på den emmaljunga scooter. Den virker knallgod og lett. Koster rundt 2000

Ja den virker veldig bra. men den har ikke full liggestilling....
I dag kjøpte vi en Titanium shopping trille ( paraplytrille)
Så får vi heller prøve å få tak i en brukt vogn å ha i barnehagen...

har svart simo kombi med vendbart håndtak som blir brukt på langturer og som skal brukes hos dagmamma, åsså har jeg babyrosa og svart emmaljunga scooter som ligger i bilen.

betalte 3000 for simoen på finn og 2200 for scooteren.

Vi har denne til Jamie:

Litt liten plass under, men er veldig god å kjøre, syns jeg. Kjøpte den på tilbud på Brio lekebutikk. Kostet da 1700,-.

Back
Topp