Hvilken vogn?

vant over infertilitet

Flørter med forumet
Prøver å finne ut av hvilken vogn jeg skal velge til mitt barn!
Skal på babycare å teste vogn i butikk men vil høre deres anbefalinger :) tror det står mellom britax smil z5 eller emmaljunga.
Liker utforming på begge 2 og det praktiske med at bilstol kan klikkes på vogn. Hva er deres tanker. Hva burde jeg tenke på ved valg av vogn

Prøver å finne ut av hvilken vogn jeg skal velge til mitt barn!
Skal på babycare å teste vogn i butikk men vil høre deres anbefalinger :) tror det står mellom britax smil z5 eller emmaljunga.
Liker utforming på begge 2 og det praktiske med at bilstol kan klikkes på vogn. Hva er deres tanker. Hva burde jeg tenke på ved valg av vogn
Vi har emmaljunga nxt90 og er strålende fornøyd for vårt bruk. Jeg elsker bagdelen til baby da jeg oppfatter den som romslig. Sportsdelen er også kjekk, og vi har den varianten at vi kan snu sportsdelen så den er enten vendt imot oss eller fra oss. Jeg oppfatter vognen som god å trille og er fin på ulikt underlag og terreng (snø, grusvei, turstier osv). Noen ulemper med vognen er at den er en av de tyngste vognene, den er ikke like lett som de andre modellene. Hvis man bare skal gå i by/sentrum eller asfalt med lite snø så kan det hende et annet merke hadde vært bedre. Den tar også stor plass i bagasjerommet på bilen. Men vi er veldig fornøyd med vogna selv :smug: Har dessverre ikke erfaringer med andre merker, så kan ikke si noe der

Back
Topp