Hvilken vogn?!

UngGravid_98

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har tenkt litt frem og tilbake når det kommer til hvilken vogn vi skal ha..
Eneste jeg vet er at jeg vil ha ei kombivogn (sportsdelen er på hele tiden og baggen kan takes ut lett). Har veldig lyst på simos kombivogn, men heller litt mot å kanskje ta noe mindre. Emmaljungas vogner frister også da jeg synes de er pene, men vet ikke om noen av de er kombi?
Også må hjulene komme seg fram litt over alt og ikke være vendbare.
Håper noen kommer med tips, og er takknemlig for alle svar :-)

Vel, vi har Simo Kombi og elsker vogna! D er ingen kjøpesentervogn mtp å gå mellom klesstativ og i trange butikker. Men den er kjempegod å trille, lang og god bag,god fjæring, kan trille i skogen osv med den.

Vi kjøpte vår til storesøster som er født januar 2009, hun brukte den også som sovevogn i barnehagen.

Har nå begynt å bruke den med lillesøster. Etter en vask så ser den nesten ikke brukt ut :D

Jeg kjøpte en brukt Simo kombivogn 2009 modell..
Var strålende fornøyd med den,storesøster bruker den som sovevogn i barnehagen,så den er romslig.
Savner den noen ganger,men er fornøyd og med min TFK søskenvogn..

Synes den ikke var så stor.. Gikk fint inn i tilogmed min mor sin Toyota Yaris,tok bare av hjul etc..
Fordelen med store vogner er og at bagen varer lenger,og at de ligger bra i sportsdelen

Har Emmaljunga City Cross med City Bag, finnes også hardbag man kan legge oppi, men mye bedre å ha to forksjellige deler. :)

Det er ei fantastisk vogn, 4 stødige hjul, fantastisk å se på, lett å trille, stor og god kalesje på sportsdelen, integrert myggnetting :) Enkel å løfte og tar mye mindre plass i bilen enn en Simo.

Vi bruker vogna til nr 3 nå, den er snart 6 år gammel og ser HELT ny ut. Holder seg knall bra. Anbefales :)

Vi hentet vår i dag, men det er ikke kombi da! Men er super fornøyd! Sportsdelen ligger oppi vogna!:-P
Emmaljunga mondial deluxe

785d64f93d63859cdc77090d044e5589

Elsker simoen. Babyen elsker den duvende fjæringen og vognen kommer seg frem på all slags føre.

Emmaljunga har kombivogn, men vet bare om Rudo i oslo som selger de :-)

Back
Topp