M
Moderator Kristine
Guest
Hvilken vogn hadde dere til deres førstefødte?
Var dere fornøyde med valget?
Var dere fornøyde med valget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Emmaljunga edge duo, utrolig god vogn, super og trille, veldig fornøyd med alt unntatt att den er så tung å få inn/ut av bil
Samme vogn og veldig fornøyd. Syntes den virket tung og uhåndterlig i graviditeten, nå går det lettEmmaljunga edge duo, utrolig god vogn, super og trille, veldig fornøyd med alt unntatt att den er så tung å få inn/ut av bil
Brio happy duo! Veldig fornøyde
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan buffaloen slås sammen i ett stykke?Hadde en brio happy til første, den var genial som bagvogn men når sportsdelen kom ble den kjempe tung pga de fire faste hjulene. Så da kjøpte vi en baby jogger city elite, den er helt MAGISK!!
Den brukte snuppa helt til vi ventet nr to som kom nå i mai da ville ikke jeg ha eliten pga at sportsdelen var vendt fra meg og pga liten bag (som har oppgradert med ny nå) så da bytta vi inn eliten og kjøpte city mini gt som er like god bare mindre.
Og kjøpte bugaboo buffalo til lille snupp. Den eeeelsker jeg! Har alt jeg ville ha!! Så den beholdes
Nei men igjen så tar den mindre plass i bilen når jeg tar den i to deler så det gjør meg ingentingKan buffaloen slås sammen i ett stykke?