Hvilken vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvilken vogn hadde dere til deres førstefødte?
Var dere fornøyde med valget?

Brio happy duo! Veldig fornøyde:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga edge duo, utrolig god vogn, super og trille, veldig fornøyd med alt unntatt att den er så tung å få inn/ut av bil:(

Emmaljunga edge duo, utrolig god vogn, super og trille, veldig fornøyd med alt unntatt att den er så tung å få inn/ut av bil:(

Samme her bare at vi har emmaljunga mondial duo.

Samme vogn og veldig fornøyd. Syntes den virket tung og uhåndterlig i graviditeten, nå går det lett :)

Emmaljunga city cross, god å kjøre og lett og enkel å løfte ut og inn av bilen. Elsker vognen vår!!!

Vi har hatt veeeldig mange vogner når jeg tenker meg om! Startet med emmaljunga Edge duo. Denne ble sovevogn etterhvert for vi syntes den var så tung og altfor stor... Kjøpte en quinny xxl (på finn) som fort ble solgt igjen på finn! Den var også ganske tung, og dårlig svinging på den! Så kjøpte vi en easywalker sky som vi har vært veeeldig fornøyde med! God vogn både i by og terreng. Denne har vi kjøpt bag til nå og har blitt flittig brukt... Meeeen... Vogndilla som jeg har klarte jeg ikke å la være å kjøpe en bugaboo cameleon (på finn), og denne overgår alle de andre vognene!! Fantastisk å trille, stor nok bag også så gøy med alle de ulike kalesjene og fargene man kan velge mellom :) jeg er HÅPLØS!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Emmaljunga Edge Duo, bruker samme vogna til lillebror :) Elsker den vogna, stor, god og lett å komme frem. Så det veier opp for at den er litt tung ;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Aller først hadde vi en Maxicosi Vogn til storesøster. Jeg synes ikke den var noe særlig. Så etter 3 mnd kjøpte vi Emmaljunga Edge Duo - med rooosa striper ;-) ImageUploadedByBV Forum1405989972.647147.jpg Nydelige fine vognen! :-) Kjempegod å trille, lun, fin - men svææær! Har og hatt en Simo reisetrille som vi også var fornøyd med. Nå fikk vi jo lillebror, så rosa vogn var uaktuelt for min del, så den solgte vi. Og vi kjøpte oss en bugaboo cameleon 3 isteden. ImageUploadedByBV Forum1405990377.729107.jpg Den er jeg superfornøyd med! To minus - må ta delene hver for seg for å legge sammen vognen, og den er ikke lett å komme ned i kurven under. Kjenner meg selv rett, så det blir nok flere vogner i heimen :p

Hadde en brio happy til første, den var genial som bagvogn men når sportsdelen kom ble den kjempe tung pga de fire faste hjulene. Så da kjøpte vi en baby jogger city elite, den er helt MAGISK!!

Den brukte snuppa helt til vi ventet nr to som kom nå i mai da ville ikke jeg ha eliten pga at sportsdelen var vendt fra meg og pga liten bag (som har oppgradert med ny nå) så da bytta vi inn eliten og kjøpte city mini gt som er like god bare mindre.

Og kjøpte bugaboo buffalo til lille snupp. Den eeeelsker jeg! Har alt jeg ville ha!! Så den beholdes :)

Hadde en brio happy til første, den var genial som bagvogn men når sportsdelen kom ble den kjempe tung pga de fire faste hjulene. Så da kjøpte vi en baby jogger city elite, den er helt MAGISK!!

Den brukte snuppa helt til vi ventet nr to som kom nå i mai da ville ikke jeg ha eliten pga at sportsdelen var vendt fra meg og pga liten bag (som har oppgradert med ny nå) så da bytta vi inn eliten og kjøpte city mini gt som er like god bare mindre.

Og kjøpte bugaboo buffalo til lille snupp. Den eeeelsker jeg! Har alt jeg ville ha!! Så den beholdes :)

Kan buffaloen slås sammen i ett stykke? :-)

Har TFK Joggster Twist med hardbag og multi x-bag. Elsker at den er så lett å manøvrere, spesielt når mor er på shopping :p Ikke testet multi-x bagen enda. Minuset er at det ikke er støtdemping under nesehjulet, så er alltid ekstra påpasselig i dumper og opp/nedfra gangfelt. Funker veldig bra som joggevogn på asfalt & finere vei uten grus:) Vurderer nå å kjøpe Bugaboo Buffalo, lillegutt må jo etterhvert ha en "sovevogn" i barnehagen så tenker tfk'n blir plassert der. Noen som kan anbefale Bugaboo Buffalo her og som har erfaring med den på vinterstid ?

Kan buffaloen slås sammen i ett stykke? :-)

Nei men igjen så tar den mindre plass i bilen når jeg tar den i to deler så det gjør meg ingenting :-)

Her er lillemann bare 3 mnd, men har hatt 3 vogner i hus :P Først hadde vi Simo kombivogn, men jeg ville ha blå vogn så da ble det Simo duo vogn :P Og så ble det en Amsterdam traveling (tror det var det den het) men jeg klarte aldri å venne meg til 3 hjul, så nå gikk vi tilbake til Simo duo vogna i går :P Og den er jeg suuuper fornøyd med :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg har Bugaboo Cameleon, veldig fornøyd :) kjekt med trekk, har kjøpt meg tre forskjellige for å kunne variere litt (noe ma'en synes er tull :P )
Har akkurat bestilt en ny reisetrille, Babyzen Yoyo. Har hørt mye bra om den, så er veldig spent på når den kommer, bestilte den på fredag :)
Etter som vi har kjøpt den så angrer jeg litt på at vi kjøpte Cameleon i stedenfor Donkey, vel og merke hvis Donkey har plass i vår lille mini bil da :P

Back
Topp