Hvilken vogn?

Konnichiwa

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Ok, kanskje litt tidlig å tenke på barnevogn, hehe. Men jeg er nysgjerrig. Hva tenker dere om vogn for barn født tidlig i desember? Som førstegangsmor har jeg liten peiling. Tenker at jeg vil ha noe med svingende hjul og som ikke er for tung (bor i Oslo).

Hmm, noen som har tenkt noe angående vogn? :)
 
Eg har simo kombi og brio sing fornøyde med de :) men må ha søskenvogn så har begynt å se meg rundt og digger emmaljunga double viking! Må bare prøve den å se kordan frøkna sitte i den først :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Tenker vi skal ha emmaljunga mondial duo :) den er så lun og fin! Pluss at jeg elsker fargen vanilla ... Men passer den til gutt tro? ... Hvis man har lyseblå dyne er det jo søtt... Tenker ikke å ha samme farge i sportsdelen :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Eg har simo kombi og brio sing fornøyde med de :) men må ha søskenvogn så har begynt å se meg rundt og digger emmaljunga double viking! Må bare prøve den å se kordan frøkna sitte i den først :)

babyjente 27 Juli ♡
Den er så fin! Jeg elsker viking vognene, mannen elsker de overhode ikke :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Teutonia spirit i grå her. Den er 2012 mod., men ubrukt etter at vi fikk ny på flyskade. Må bare ha bag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ha brio go!;) det har jeg visst lenge!:p må ha en som er superliten og slå sammen så den passer i bilen;) også er jo den rålekker og perfekt å bruke i byen og til shopping:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Drømmevognen min er av et tysk merke som ikke selges i norge av hva jeg kan se.
Den er av aluminium og er kjempelett.
Hadde en slik til datteren min og alle som forsøkte trille sa den var fantastisk fordi den er så lett.

Men årets kolleksjon var noe darrig synes jeg.
http://www.knorr-baby.de/kinderwagen/schwenkschieber/nizza.html

Ellers er jeg glad i Emmaljunga Mondial og ønsker meg De lux versjonen, man tar like gjerne til takke med en Edge :)
 
Vet ikke hvilken vogn vi skal ha. Men samboeren har jobbet i barnehage, så han har vist en favoritt derifra. Men som den mannen han er vet han ikke hva den heter. Så må vel ta han med på butikker å se om han finner den. Tror nok jeg blir enig med han. Tenker selv at d praktiske er viktigere enn utseende. Men han er mer opptatt en de fleste menn av hvordan ting ser ut til tider. Så tror ikke han har en stygg favoritt.
 
Noen som har erfaring med emmaljunga nitro? Virker som den perfekte byvogna, men lurer litt på hvordan den blir på snø og is..
 
Vi kjører en liten Fiat 500, så alt jeg vet er at vogna må ta innmari lite plass! :p Tips mottas med stor takk!
 
Vi kjører en liten Fiat 500, så alt jeg vet er at vogna må ta innmari lite plass! :p Tips mottas med stor takk!

ååhh de e søte! :D hehe :) har hørt emmaljunga city cross tar veldig liten plass :)
men no vet eg ikkje kor liten plass d e i fiaten då :)
kansje d e mulighet for å prøve forskjellige vogner i bagasjerommet på butikken? :)
 
Noen som har erfaring med emmaljunga nitro? Virker som den perfekte byvogna, men lurer litt på hvordan den blir på snø og is..
Eivenninne av meg har den og er storfornøyd! Jeg hadde også veldig lyst på den, men bor på landet og har city cross. Nå vil jeg ha mondial :)
 
Den var praktisk! :D

Fiaten er kjempeliten, så jeg vurderer å gå for ei vogn vi kan feste bilsetet på, det vil nok spare en del plass. Jeg har sett såvidt på Bugaboo, men de er himla dyre!

Sett på bugaboo eg og, pga eg må ha søskenvogn, men ja kjempedyre! :O
 
Back
Topp