Hvilken vogn?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Ja hvilken vogn kommer dere til å kjøpe? og hva er grunnlaget for akkurat den vognen? blir det ny eller brukt? :)

Blir ny her tfk twinner duoimage.jpg

Har mest lyst på Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell. Har ei TFK stående etter storebror, men vil ikke bruke den som bagvogn. Lurer egentlig bare på å selge dritten...

Skal bruke opp igjen teutonia 3 hjulingen min. Svart og snerten vogn som jeg var veldig fornøyd med til sønnen min :)

Tror nokså sikkert det blir brio go :) :) fordi den er veldig lekker, også ville jeg ha med svingbare framhjul, og samtidig ha muligheten til å bytte til "vinterhjul" dvs go country hjulene :) sikkert kjekt å ha siden det er en dum årstid med små svingbare framhjul... :)

Tror nokså sikkert det blir brio go :) :) fordi den er veldig lekker, også ville jeg ha med svingbare framhjul, og samtidig ha muligheten til å bytte til "vinterhjul" dvs go country hjulene :) sikkert kjekt å ha siden det er en dum årstid med små svingbare framhjul... :)
Den sku jeg og ha helt til vi fant ut at vi måtte ha dobbel vogn. Den er sååå fiiin :love7

Har mest lyst på Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell. Har ei TFK stående etter storebror, men vil ikke bruke den som bagvogn. Lurer egentlig bare på å selge dritten...

Hvor gammel er den vogna da?

Må se etter søskenvogn og er helt blank på hva som finnes! Men beholder emmaljunga city crossen og.

Jeg skal bruke vognen vi hadde med førstemann, nemlig Tfk Joggster Twist. Vært veldig fornøyd med den og når babyen kommer i september er storebror så stor at trenger nok ikke vogn lenger....

Hadde jeg vært rik hadde jeg ønsket meg denne (ikke i den fargen nødvendigvis)

silver-cross-6.jpg

Men, det er jeg ikke, så blir vel en billig jeg finner på finn. Vil helst ha hvit, beige eller lysegrå.

2011 tror jeg, passer ikke til føret her jeg bor desverre.

Hvis du skal selge den, hva skal du evt selge den for? Har Emmaljunga Edge Duo Combi med sportsunderstell fra før, men den tar sånn plass i biiilen :P

Jeg har en 9 år gammel emmaljunga vogn som vi har brukt til begge guttene. Den må få ny hjul og så er den i tipp topp stand så da bruker vi den. Synes også det er noe koselig med å bruke samme vogna til alle barna..... gammeldags kanskje :flower

Hvis du skal selge den, hva skal du evt selge den for? Har Emmaljunga Edge Duo Combi med sportsunderstell fra før, men den tar sånn plass i biiilen :p
Tja, 4000 kanskje. Ser andre vogner på finn selges for det. Gjerne eldre modeller også :O
Tror du jeg blir å angre om jeg kjøper meg Edge duo? Sikler litt på bugaboo cameleon også, men den ser så lite lun ut :S

Tja, 4000 kanskje. Ser andre vogner på finn selges for det. Gjerne eldre modeller også :O
Tror du jeg blir å angre om jeg kjøper meg Edge duo? Sikler litt på bugaboo cameleon også, men den ser så lite lun ut :S

EEDC er en fantastisk god og robust vogn, så jeg anbefaler den gjerne. Men jeg personlig synes sportsunderstellet er det tyngste. Og så liker jeg ikke teleskophåndtaket.

EEDC er en fantastisk god og robust vogn, så jeg anbefaler den gjerne. Men jeg personlig synes sportsunderstellet er det tyngste. Og så liker jeg ikke teleskophåndtaket.
Æsj, var sport jeg hadde sett for meg. Hvorfor liker du ikke teleskop-håndtaket?Syns de andre understellene ser så kleine ut hehe Tror kanskje jeg bare må prøve både classic og sport før jeg bestemmer meg :)
men sambo sier at vi kan jo kjøpe en bugaboo og ha som lettvogn etterhvert. Tror emmaljunga blir ei god vogn med tanke på klimaet her. Hvordan er det egentlig på snøfronten ute hos dere?

Æsj, var sport jeg hadde sett for meg. Hvorfor liker du ikke teleskop-håndtaket?Syns de andre understellene ser så kleine ut hehe Tror kanskje jeg bare må prøve både classic og sport før jeg bestemmer meg :)
men sambo sier at vi kan jo kjøpe en bugaboo og ha som lettvogn etterhvert. Tror emmaljunga blir ei god vogn med tanke på klimaet her. Hvordan er det egentlig på snøfronten ute hos dere?

Jeg liker det, men etter en stumd der man har dratt opp vogna en del trappetrinn så blir det på en måte "slakt" og gir etter og drar seg ut.. Ellers så er det et bra håndtak ;)
Her er det mye snø, men godt brøyta på fortauene :) Det er et godt variabelt klima her i Trondheim :P

Back
Topp