Hvilken vogn?

Lykkelig eple

Glad i forumet
Noen her som har vognen emmaljunga city cross, eller andre vogner så klart, men der den lille har vokst ut av bagdelen? 

Ser her at det ikke er lenge til vi må skifte over til sportsdel, men håper og kunne ha bagdelen lengst mulig, synes han vokser så slt for fort:p

Vi har Simo Duo og har god plass enda. Brukte den til første var nesten 1 år...

Grunnen til at jeg valgte såpass stor og romslig vogn :)

Vi har Emmaljunga duo edge og den er så vidt jeg vet like stor (evt større) enn city crossen. Den er jo ganske diger egentlig, men jeg synes og at det begynner å bli litt dårlig med plass på lengden. Lillen min er ikke mer enn 65 cm ca. Jeg tok frem sportsdelen/sittedelen på søndagen fordi lillen virkelig ikke liker å ligge i vogna hvis han ikke er trøtt. Tenkte kanskje det skulle bli bedre hvis han fikk sitte litt opp å se alt spennende som skjer "der ute". Men han druknet i den, så det får bli liggedelen en stund til (inkl hyling :-( da)

Vi har en retro vogn fra 70-tallet. Den er ganske stor så vi har mye å gå på. Hun kan sikkert bruke den til hun er 1 år hvis det ikke blir for kjedelig. Hun liker heller ikke å ligge der når hun er våken så jeg ender ofte opp med å bære henne i mei tai mens jeg triller en tom vogn. Men det er ikke så ofte vi tar med vogna da.

*trinemor* skrev:
Vi har Simo Duo og har god plass enda. Brukte den til første var nesten 1 år...

Grunnen til at jeg valgte såpass stor og romslig vogn :)

samme her! super plassemoticon

City crossen er 75cm i lengden også målte jeg idag en emmaljunga mondial for å se, og den var 78cm på lengden (tror det er ca samme mål som på edgen) 
Mye mulig at emmaljunga er smalere enn andre vogner da de fleste jeg vet som har emmaljunga vogner har måttet gå over til sportsdel ganske fort.

Liam var 67cm på 4mnd kontroll så ser for meg at det er ikke lenge til, eneste dumme med city crossen (så langt) er at det ikke følger med fot/regn trekk til sportsdelen, og det var bestillingsvare så butikken fikk det ikke inn før til høsten:/

Jeg har city cross, og bytta nettopp til sportsdelen. Men har en veldig lang og stor gutt (70cm og 11 kg og snart 6 mnd ;) Både jeg og han er veldig fornøyd med det, han sover godt, og kan få sitte opp litt hvis han blir grinete. Med storesøster skifta jeg vel når hun var sånn ca 7 mnd hvis jeg husker rett.

Back
Topp