Hvilken vogn?

Gulltopp skrev:
Jeg planlegger å kjøpe emmaljunga mondial navy denne gangen. Hadde teutonia prestige sist, men var ikke så godt fornøyd med sportsvognen.

Me too!

Vi har bestilt emmaljunga edge duo i fargen aubergine :) Gleder meg til å få den første uka i januar :D Min søster har samme type vogn, den er veldig god! 

Har veldig lyst på Emmaljunga Mondial i enten Navy eller White Leatherette... men redd for a

Vi har Emmaljunga Smart Duo etter førstemann

Har kjøpt TFK joggster twist :) mørke brun bag og rød sportsdel. Hadde den til jenta vår og, og etter 15 vogner var det den jeg syns var best ;)

Noen som har vurdert softbag?? Jeg tenker litt på det, siden det vil være vår/sommer når den lille ligger i baggen.. føler ikke jeg trenger en stor bag med plass til pose da. Til høsten/vinteren blir jo sportsdelen tatt i bruk.
Men er veldig usikker..

Syns tfk vogna er så fin, men det som er ligg dumt er av sportsdelen bare kan være vendt fremmover, greit å se det lill ligg også... vertfall viss en skal ha en softbag oppiden..

Kom med deres erfaringer om dere har noe :)

Chello skrev:
Har kjøpt TFK joggster twist :) mørke brun bag og rød sportsdel. Hadde den til jenta vår og, og etter 15 vogner var det den jeg syns var best ;)

15 vogner??? Wow! Vi har også kjøpt TFK Joggster Twist så da stoler jeg på at du har helt rett ;)

Var litt kjedelig med fargevalget kanskje. Ble lys brun på begge deler, både bag og sportvogn, da det var den de hadde på salg, men har Rød TFK Buggster som vi skal bruke til shopping, reise ol. når barnet blir stort nok. Den røde er knallfin! Ellers så tenker vi å ha julene til buggsteren liggende i bilen for shopping. Kan jo feste bagen på Buggsteren. Genialt!

Back
Topp