Tenkte å bare bruke det over beina, funket veldig bra her hjemme når solen har vært på sitt varmesteVi tenkte å kjøpe parasollHar ekstra solskjerm, men vet ikke helt hvor god den er... UV-teppe er lurt, men blir ikke det varmt?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å bare bruke det over beina, funket veldig bra her hjemme når solen har vært på sitt varmesteVi tenkte å kjøpe parasollHar ekstra solskjerm, men vet ikke helt hvor god den er... UV-teppe er lurt, men blir ikke det varmt?
![]()
Ja, tenkte jeg burde hatt et her hjemme og, når vi leverer om morranTenkte å bare bruke det over beina, funket veldig bra her hjemme når solen har vært på sitt varmestevurderte sånn parasoll til vognen, men orker ikke dra på for mye, og da ble det uv teppe helt genialt
![]()
Den veier jo ingenting så er jo ikke noe stress sånn sett. Vi får plass til vogn, reiseseng ++ i prampackenJa, tenkte jeg burde hatt et her hjemme og, når vi leverer om morranAner ikke hvor mye parasollen veier, men tenkte å pakke den ned i prampacken den og hvis det er plass
Reisesenger det heldigvis derDen veier jo ingenting så er jo ikke noe stress sånn sett. Vi får plass til vogn, reiseseng ++ i prampacken![]()
Reisesenger det heldigvis der! Men ja, lurt å pakke ned alle vogngreier i prampacken. Men litt synd hvis den blir ødelagt da, for er visst sånn at hvis du har andre ting enn vogn inni der så får du ikke ny
![]()
Vi tenkte å kjøpe parasollHar ekstra solskjerm, men vet ikke helt hvor god den er... UV-teppe er lurt, men blir ikke det varmt?
![]()
Hvordan da, tenker du? trodde det hadde med forsikring å gjøreDet går kun automatisk med prampack om du reiser med Norwegian eller SAS, hvis ikke må du ta saken mot flyselskap selv:/
Vi bruker ikke det. Han er godt smurt med faktor 50 og kun i solen når vi går. På dagen er han stort sett i skyggen utenom når han bader.Ja, det er god solbeskyttelseMen må ha parasoll og ekstra skjerm i tillegg, da, for bena blir eksponert.
Hvis du har mer enn vogn i prampacken så får du ikke erstatning om vognen blir ødelagt. Det sier forsikringsselskapene. Så da må du vel ta med flyselskapet i så fall. Tror det er det hun menerHvordan da, tenker du? trodde det hadde med forsikring å gjøreJeg reiser ikke med Norwegian eller SAS. Får høre med flyselskapet.
Ja, jeg er ikke så nøye her hjemme, men solen i syden er mye sterkere så da kommer jeg til å være mer nøyeVi bruker ikke det. Han er godt smurt med faktor 50 og kun i solen når vi går. På dagen er han stort sett i skyggen utenom når han bader.
Spurte dem likesågodt, så får jeg høre hva de mener. Nei, det er vel bare vognen som skal være inni derHvis du har mer enn vogn i prampacken så får du ikke erstatning om vognen blir ødelagt. Det sier forsikringsselskapene. Så da må du vel ta med flyselskapet i så fall. Tror det er det hun mener![]()
Jeg synes Emmaljungaen er uunnværlig her hjemme, og det blir plass til endel under vognen (babyjoggeren har mindre plass). Men ender nok opp med å bruke babyjoggeren. Får se da, ikke bestemt endaBabyjogger uten tvil, aldri skjønt meg på store tunge vogner.